Miriam Skrevet October 12, 2005 Rapporter Skrevet October 12, 2005 Hej Jeg har en uheldig ven der blev nuppet i morges, og ham har de fortalt at han så måtte køre pænt hjem for der ville de står på den modsatte siden, samt igen i morgen tidligt.
Guest Trine Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Hej Jeg har en uheldig ven der blev nuppet i morges, og ham har de fortalt at han så måtte køre pænt hjem for der ville de står på den modsatte siden, samt igen i morgen tidligt. Det gør de faktisk ofte. Altså "vender retningen" om eftermiddagen....
Guest Supermule Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Sygt.............. Det er fandme en pengemaskine....grrrrrrrrrrrrr
Miriam Besvaret October 12, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 12, 2005 Du kan da bare køre pænt !! :-)
Guest Supermule Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Jaja og min røv ligner en vandflyver.....:) Kan BMW'en overhovedet køre så langsomt??? ;)
Miriam Besvaret October 12, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 12, 2005 Nej, jeg er skam også glad for jeg ikke skulle over i morges :-)
Malezar Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Jeg så dem dem lige efter tunnellen. Der var fandme 2 biler som begyndt at bakke ind på den "holdeplads" lige efter tunnellen. Godt jeg sad og i mine egne tanker og cruisede inden for lovgivningen. Tror Trinity var tæt på at blive nappet ;)
Gio Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Da jeg futtede over (retning DK) kl 13 var der ikke skyggen af kontrol. Bortset fra en enkelt æggeskal på vej op ad broen fra DK.
Guest Supermule Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 jeg så heller ikke noget på vej hjem.... Thank god....;)
larscph Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Klokken 17 cirka var der heller ikke skyggen af politi nogen steder... Og for pokker da hvor vi kørte 90,00 km/t på vej ud af den tunnel... ;)
Guest Trine Besvaret October 12, 2005 Rapporter Besvaret October 12, 2005 Klokken 17 cirka var der heller ikke skyggen af politi nogen steder... Og for pokker da hvor vi kørte 90' date='00 km/t på vej ud af den tunnel... ;)[/quote'] det gjorde vi også. Og aldrig har der været kørt så langsomt i den tunnel:) Normalt hvis man sætter fartpiloten på 90 bliver man overhalet fra den ene ende til den anden (har gjort det en dag som test for om nogen overhovedet overholdt fartgrænsen), men ikke idag.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu