Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg har en uheldig ven der blev nuppet i morges, og ham har de fortalt at han så måtte køre pænt hjem for der ville de står på den modsatte siden, samt igen i morgen tidligt. :fight:

Besvaret
Hej Jeg har en uheldig ven der blev nuppet i morges, og ham har de fortalt at han så måtte køre pænt hjem for der ville de står på den modsatte siden, samt igen i morgen tidligt. :fight:
Det gør de faktisk ofte. Altså "vender retningen" om eftermiddagen....
Guest Supermule
Besvaret

Jaja og min røv ligner en vandflyver.....:) Kan BMW'en overhovedet køre så langsomt??? ;)

Besvaret

Jeg så dem dem lige efter tunnellen. Der var fandme 2 biler som begyndt at bakke ind på den "holdeplads" lige efter tunnellen. Godt jeg sad og i mine egne tanker og cruisede inden for lovgivningen. Tror Trinity var tæt på at blive nappet ;)

Besvaret
Klokken 17 cirka var der heller ikke skyggen af politi nogen steder... Og for pokker da hvor vi kørte 90' date='00 km/t på vej ud af den tunnel... ;)[/quote'] :lol: det gjorde vi også. Og aldrig har der været kørt så langsomt i den tunnel:) Normalt hvis man sætter fartpiloten på 90 bliver man overhalet fra den ene ende til den anden (har gjort det en dag som test for om nogen overhovedet overholdt fartgrænsen), men ikke idag.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...