göte_børge Skrevet October 13, 2005 Rapporter Skrevet October 13, 2005 Ni får inte missa det idolporträtt på Hasse Backe jag har lagt in på Andra Sidan Sundet helt utan anledning... Gillar ni Hasse? Det gör vi svenskar i Danmark! http://www.andrasidansundet.se/anteckningsbiten_perma.asp?adressID=88
BS Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Hvem faen er Hasse? og jeg tror da jeg overlever uden at have læst om ham...hvem det så end er
Nils Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Det er meget sjovt med GB's liste over svenske kendisser i Danmark: Der er næsten ingen af dem, der er kendte.
Guest Palle... Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Mon ikke der er tale om HANS Backe ?? Træner i et obskur dansk fodboldfirma. (f(u)ck), og iøvrigt på tale som dansk landstræner. Gud forbyde det, så ender vi med at spille drillo-bold .... selv fuckkerne kan ikke li' mandens spillestil. Muligt han er en kändis, men er ikke kendt for noget godt !
Guest Palle... Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Du kan iøvrigt stryge Sören Åkeby fra listen. Han er nu træner i MFF.
göte_børge Besvaret October 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2005 Det er meget sjovt med GB's liste over svenske kendisser i Danmark: Der er næsten ingen af dem' date=' der er kendte. [/quote'] Så giv mig nogle rigtige svenske kendiser!!!!
Nils Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Så giv mig nogle rigtige svenske kendiser!!!! Jeg kender ikke nogen. :)
göte_børge Besvaret October 13, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2005 Jeg kender ikke nogen. :) Må være første gang jeg set Nils være uden noget særligt til svar.
Nils Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Må være første gang jeg set Nils være uden noget særligt til svar. Hov GB. Det var jo en vaskeægte spids bemærkning à la danoise. Du har vel ikke boet for længe i Danmark, så du er ved at blive ironisk? Jeg mener, hvis jeg vågnede en morgen og var blevet - oh my God! - trevlig, så ville jeg straks pakke flyttekasserne...
BS Besvaret October 13, 2005 Rapporter Besvaret October 13, 2005 Så giv mig nogle rigtige svenske kendiser!!!! Hmmmmm ......JO....narj han var ikke svensk....... .........JO....narj han var heller ikke svensk... ;)
Guest jxhab Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Mon ikke der er tale om HANS Backe ?? Træner i et obskur dansk fodboldfirma. (f(u)ck)' date=' og iøvrigt på tale som dansk landstræner. Gud forbyde det, så ender vi med at spille drillo-bold .... selv fuckkerne kan ikke li' mandens spillestil. Muligt han er en kändis, men er ikke kendt for noget godt ![/quote'] Puha det lyder jo som en bitter Brøndby fan ;)
Guest Palle... Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Puha det lyder jo som en bitter Brøndby fan ;) Du mener vel ikke i fuldt alvor at Hans Backe på nogen måde kan tilføre landsholdet noget positivt ? Det er iøvrigt svært er være bitter bif'er.... The Dubble, videre i uefa'en samt fuckerne ude af europa.... Altsammen i 2005. Svært at være bitter .. :D Men, Hans Backe som landstræner... no fucking way !!!!
Guest jxhab Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Du mener vel ikke i fuldt alvor at Hans Backe på nogen måde kan tilføre landsholdet noget positivt ? Det er iøvrigt svært er være bitter bif'er.... The Dubble, videre i uefa'en samt fuckerne ude af europa.... Altsammen i 2005. Svært at være bitter .. :D Men, Hans Backe som landstræner... no fucking way !!!! Nej tværtimod.. Hans Backe er alt for defensiv og jeg ville da også hellere have Michael Laudrup som træner, hvis eller når Morten Olsen går af. Men det var bare så nemt at læse at det måtte være en mavesur Brøndby fan der havde skrevet indlæget. Det er godt for Dansk fodbold at vi er repræsenteret i international fodbold, det er bare beklageligt der ikke er flere hold med.
Guest Palle... Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Men det var bare så nemt at læse at det måtte være en mavesur Brøndby fan der havde skrevet indlæget. Du har helt misforstået det. Er absolut ikke mavesur, bryder mig i den grad ikke om Backe's spillestil. Bo Johanssson var jo heller ikke ligefrem en kæmpe succes, så ikke flere svenskere på den plads, tak ;)
willerup Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Du har helt misforstået det. Er absolut ikke mavesur, bryder mig i den grad ikke om Backe's spillestil. Bo Johanssson var jo heller ikke ligefrem en kæmpe succes, så ikke flere svenskere på den plads, tak ;) Helt enig med Palle... Som SASS art. skriver så er der forskel på mentalitet, og den falder så ikke ud til Hans Backes fordel:-)
Guest jxhab Besvaret October 14, 2005 Rapporter Besvaret October 14, 2005 Du har helt misforstået det. Er absolut ikke mavesur, bryder mig i den grad ikke om Backe's spillestil. Bo Johanssson var jo heller ikke ligefrem en kæmpe succes, så ikke flere svenskere på den plads, tak ;) Enig.. Mine pointe med mavesurhed gik mere ud på omtalen af FCK end om Hans Backe skulle være landstræner. Dit indlæg havde bare præget af at komme fra en brøndby fan, som ikke kunne dy sig i at svine et andet hold til :-) .. Men nok om det, der jo ingen grund til at kværne rundt om det samme, du er sikkert flink nok selvom du holder med det forkerte hold :P God Weekend =)
göte_børge Besvaret October 15, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 15, 2005 Hov GB. Det var jo en vaskeægte spids bemærkning à la danoise. Du har vel ikke boet for længe i Danmark' date=' så du er ved at blive [b']ironisk? Jeg mener, hvis jeg vågnede en morgen og var blevet - oh my God! - trevlig, så ville jeg straks pakke flyttekasserne... Tusen tack Nils, det var länge sedan jag fick en sådan trevlig komplimang från någon Dansk!!!! Nog har du allt blivit lite svenskerblød...
göte_børge Besvaret October 30, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 30, 2005 Det er meget sjovt med GB's liste over svenske kendisser i Danmark: Der er næsten ingen af dem' date=' der er kendte. [/quote'] Då får jag lov att presentera www.udvandrerne.dk:s lista på kända danskar i Sverige. Den börjar lovande med en avliden dansk: -------------------------------------------- Kendte udlandsdanskere fra Sverige: Halmstad: Jens Jørgen Thorsen (DØD!) Malmö: Anette Heick Norra Mosshult: Claus Meyer - HAR KØBT EJENDOM HER Skåne: Carsten Hasselbalch (Adm. direktør / Dell, Sverige) Skåne: Jørgen Nash (DØD!) Stokholm: Henrik Dige Christensen (Salgs- og marketingdirektør / Carlson Wagon Travel) Connie Hedegaard (Miljøminister / Den danske regering) - HAR KØBT EJENDOM HER Johnny Reimar - HAR KØBT EJENDOM HER Kaj Juul-Petersen (Formand / Crossroads Copenhagen) - HAR KØBT EJENDOM HER Margrethe Vestager - HAR KØBT EJENDOM HER Peter Aalbæk Jensen (Direktør / Zentropa) - HAR KØBT EJENDOM HER Sanne Salomonsen - HAR PLANER OM ELLER YTRET ØNSKE OM AT FLYTTE DERTIL Torben Rønje (Administrerende direktør / Brdr. Rønje Holding) - HAR KØBT EJENDOM HER Trine Grønlund (Udviklingschef / Where2go) Aage Rais (Filminstruktør og formand / Børn- og Ungerådet i Århus Kommune) - HAR KØBT EJENDOM HER ----------------------------------------
Gio Besvaret October 30, 2005 Rapporter Besvaret October 30, 2005 Ehm...göte...tror du ikke en del af de rødder dér "bare" har købt fastighet i Sverige, som en del af en investerings-idé. Og rent faktisk ikke har tænkt sig at flytte herover...
Toft Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Ni får inte missa det idolporträtt på Hasse Backe jag har lagt in på Andra Sidan Sundet helt utan anledning... Gillar ni Hasse? Det gör vi svenskar i Danmark! http://www.andrasidansundet.se/anteckningsbiten_perma.asp?adressID=88 Altså, Hans Backe er i min omgangskreds kendt som: Hans Bakgear. Du kan selv gætte hvorfor ;)
Nils Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Ehm...göte...tror du ikke en del af de rødder dér "bare" har købt fastighet i Sverige' date=' som en del af en investerings-idé. Og rent faktisk ikke har tænkt sig at flytte herover...[/quote'] Investering lyder så hårdt, Gio. Danskere har jo altid købt ejendomme i Sverige, ikke som investering, men som en måde at få del i den svenske natur og det gode liv på landet her. Ødegårdsfolket er i og for sig en større og i hvert fald ældre folkebevægelse end den broinitierede bil-, bolig- og barnebrudsbølge... :)
Gio Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 For lige at lukke "Backen´s Hvile".... Den tidligere norske landsholdsspiller, Ståle Solbakken, overtager 1. januar 2006 ansvaret som cheftræner i F.C. København efter Hans Backe, der efter eget ønske stopper i klubben et halvt år før hans kontrakt udløber. http://www.berlingske.dk/grid/sport/artikel:aid=649444
göte_børge Besvaret November 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2005 Varför Hasse, varför? http://www.andrasidansundet.se/anteckningsbiten_perma.asp?adressID=95 Hasse Backe in memorial
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu