Christian76 Skrevet October 16, 2005 Rapporter Skrevet October 16, 2005 Nogen der ved hvor i Malmø man kan opdrive gode gammeldags hjemmelavede burgere og ikke bare deres frosne papbøffer ? På forhånd tak!
ccdj Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Nu skiriver du jo "hjemmelavet" ........Så hvorfor ikke lave dem selv???? ;) et godt tip er at vælge hakket oksekød med en fedtprocent over 20....Dette kan være svært at opdrive i de svenske supermarkeder. så istedet kan man blande 10 % fedtstof (smør eller magarine) i kødet. Det lyder ganske utiltalende, men resultatet smager rigtig godt!! Held og lykke med det og smil fra Christina
Lars C Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Hvis du ikke vil have dem med hjem kan jeg varmt anbefale JP's på Köpenhamnsv. 7. Ellers kan jeg godt se dit problem - det er ikke som i DK hvor de fleste grillbarer med respekt for sig selv laver en frisk bøf, så hvis du vil blive i sofaen er burger king nok bedste bud.
Thomas Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Hvis du ikke vil have dem med hjem kan jeg varmt anbefale JP's på Köpenhamnsv. 7. Ellers kan jeg godt se dit problem - det er ikke som i DK hvor de fleste grillbarer med respekt for sig selv laver en frisk bøf, så hvis du vil blive i sofaen er burger king nok bedste bud. Den tror jeg sq ikke lige på at du skal regne med du:) Det må de nemlig ikke, det kan godt være de kalder dem hjemmelavet.Men det er de langtfra!!!
Miriam Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Moosehead på lille torv laver en fantastisk burger :-)
Jønsson Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Hvad er det lige de ikke må? Den tror jeg sq ikke lige på at du skal regne med du:) Det må de nemlig ikke, det kan godt være de kalder dem hjemmelavet.Men det er de langtfra!!!
Thomas Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Lave bøfferne selv, er det ikke dem du tænker på når du siger hjemmelavede burgere!
torben Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Lave bøfferne selv' date=' er det ikke dem du tænker på når du siger hjemmelavede burgere![/quote'] Enig du må selv lave bøfferne, hvor har du fået frisk lavet bøffer i DK ??? Der er en udmærket grill i Högaholms.
Jønsson Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Har i aldrig været et sted hvor bøfferne blev lavet af fersk og ikke frosset kød?
Toft Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Enig du må selv lave bøfferne' date=' [b']hvor har du fået frisk lavet bøffer i DK ??? Hvis du spørger Thomas, så kan man garanteret ikke få gode burgere i DK, kun i jylland kan man finde det
Malene Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Hvis du spørger Thomas' date=' så kan man garanteret ikke få gode burgere i DK, kun i jylland kan man finde det [/quote'] hmmm , er jylland ikke en del af Danmark Det var det i hvert fald den gang jeg gik i skole - men der sker jo så meget nyt :D
Jette Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Geografi update hmmm , er jylland ikke en del af Danmark Det var det i hvert fald den gang jeg gik i skole - men der sker jo så meget nyt :D Jylland ligger 3 broer fra Kastrup så burgeren bliver nok kold inden....
Toft Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Almen viden hmmm , er jylland ikke en del af Danmark Det var det i hvert fald den gang jeg gik i skole - men der sker jo så meget nyt Jylland betragtes ikke som værende en del af Danmark, ligesom jyder omtaler alle danskere som københavnere ;) ...altså, vi har jo kun det skæg vi selv sidder på :)
mrode Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Enig du må selv lave bøfferne, hvor har du fået frisk lavet bøffer i DK ??? Der er en udmærket grill i Högaholms. www.densortegryde.dk - fantastisk sted med hjemmelavede "buggi"-burgere
Jette Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 www.densortegryde.dk - fantastisk sted med hjemmelavede "buggi"-burgere ja, det er store og gode, men jeg får stadig ubehag i maven pga så meget kød på en gang - men indrømmet det skulle prøves - og så må man jo tage det med Jette
Guest jxhab Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 www.densortegryde.dk - fantastisk sted med hjemmelavede "buggi"-burgere Kvaliteten er jo heller ikke altid verdens bedste. Der er langt fra den gang de startede, hvor de rent faktisk hakkede kødet med det samme til nu hvor der er lidt mere travlt i butikkerne. Men jeg kender faktisk ikke nogle rigtig gode steder, hvor man kan få gode burgere.. med mindre man tager på cafe og betaler en millard =)
mrode Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Ja, jeg må da også indrømme at det er ved at være 2-3 år siden jeg sidst spiste en buggi-burger.. mindes bare også ubehaget ved de 400gr kød (som jeg aldrig kunne spise op) - men de smagte nu godt dengang. Southern Grill i Elbagade (Amager) laver nu stadig nogle gode burgere - fik en for ikke særligt lang tid siden.. En dobbelt cheese med bacon kan få hjertet på overarbejde :)
Guest jxhab Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Ja, jeg må da også indrømme at det er ved at være 2-3 år siden jeg sidst spiste en buggi-burger.. mindes bare også ubehaget ved de 400gr kød (som jeg aldrig kunne spise op) - men de smagte nu godt dengang. Southern Grill i Elbagade (Amager) laver nu stadig nogle gode burgere - fik en for ikke særligt lang tid siden.. En dobbelt cheese med bacon kan få hjertet på overarbejde :) Ah.. Kunne være man skulle prøve sådan en, inden man forlader øen :-) ..
Thomas Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Hvis du spørger Thomas' date=' så kan man garanteret ikke få gode burgere i DK, kun i jylland kan man finde det [/quote'] Hmm. Casper, jeg skal vist snart have fingrene i dig:) Ellers så fås byen bedste hjemmelavede burger i rosengården;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu