splint Skrevet October 16, 2005 Rapporter Skrevet October 16, 2005 Det er med stor glæde at man kan læse en masse nyttige oplysninger i dette forum. Dog har jeg et spørgsmål til dig/jer. Er der mulighed for at danne lokalgrupper på forumet. Jeg har været på øresundsinfos forum og her var der godt nok forskellige lokalgrupper, men de var ligeså døde som dinossauererne ( Med respekt for forumet, samt dets medlemmer). Jeg er af den opfattelse at disse lokalgrupper vil kunne gøre en forskel og at hverdagen vil blive noget nemmere for både dem der bor der i forvejen og desuden vil de være til stor hjælp for folk der tænker på at flytte til en bestemt by. Jeg håber at du/I vil tænke over denne mulighed. Eftersom dette forum har mange flere medlemmer, så vil brugerfladen også i den grad være større og ligeledes informationsflowet. Hvad siger i til det?? Venlig hilsen Jesper
Admin Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Det er med stor glæde at man kan læse en masse nyttige oplysninger i dette forum. Dog har jeg et spørgsmål til dig/jer. Er der mulighed for at danne lokalgrupper på forumet. Jeg har været på øresundsinfos forum og her var der godt nok forskellige lokalgrupper, men de var ligeså døde som dinossauererne ( Med respekt for forumet, samt dets medlemmer). Jeg er af den opfattelse at disse lokalgrupper vil kunne gøre en forskel og at hverdagen vil blive noget nemmere for både dem der bor der i forvejen og desuden vil de være til stor hjælp for folk der tænker på at flytte til en bestemt by. Jeg håber at du/I vil tænke over denne mulighed. Eftersom dette forum har mange flere medlemmer, så vil brugerfladen også i den grad være større og ligeledes informationsflowet. Hvad siger i til det?? Venlig hilsen Jesper Det prøver vi da bare. Sig til hvis der er behov for andre grupper.
splint Besvaret October 16, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 16, 2005 Ja brizz, lokalgrupper. Dvs. der oprettes "hovedtråde", ligesom fri debat, bil mc og både, etc. Dog skal de navngives efter byer eks Malmø, Helsingborg etc. Og disse skal indholde lokalt stof som vedkommer os danskere og andre med interesse. Indholdet kunne eksempelvis være at Oxie gruppen afholder fest eller nu har naboen haft indbrud så vær lige vågne osv. altså information lokalt. Dog skal der ikke oprettes en "hovedtråd" for samtlige svenske byer, men kun der hvor der er en stor dansk koncentration. Håber der er interesse for dette og at Steen i kraft af at han er admin vil være behjælpelig. Hilsen Splint
splint Besvaret October 16, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 16, 2005 Steen Hear jeg været totalt blind eller har du lige lavet disse lokafora??
Kim H Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Sjovt med den ide om lokale fora. Jeg har faktisk gået i weekenden og tænkt på, om man kunne lave sådan nogle - og det kan man tydeligvis. Kan se, at Steen er nået et stykke vej væk fra Helsingborg. Helt til Svedala. Kan der også blive en lokalgruppe for Skurup? - jeg mener at vide, at vi er nogle stykker i det område.
BS Besvaret October 16, 2005 Rapporter Besvaret October 16, 2005 Ja brizz, lokalgrupper. KLIP en hel masse :D Hilsen Splint Ok nu kan jeg både læse og se hvad du mener. Slet ikke nogen dårlig idé :th2:
Furland Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Hvad så med dem af os der enten bor, eller i vores tilfælde planlægger at bo en anseelig afstand fra en større by, kan vi få evt. et fora for "Landmænd, Gårdmænd og andet rakkerpak uden fast tilknytning til civilisationen!!!" ;):D Spøg til side, godt initiativ/forslag!
göte_børge Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Om man vill ha en bokalgrupp istället?
anderspier Besvaret October 17, 2005 Rapporter Besvaret October 17, 2005 Hov hov Steen. Du opretter da ikke lokalfora uden Lund og evt. Kävlinge (som jeg bor I). ? Hvad ? :-) hehe. Kävlinge kommune, en lille "flække" på ca. 26.000 indbyggere.
Guest carspar Besvaret October 18, 2005 Rapporter Besvaret October 18, 2005 Hej Furland, vi bor dog 1400 danskere i Lund men alligevel föler jeg at vi tilhörer den skånske slette og körer mange turer derude, så du er ikke alene.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu