skallstorp Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 Vi har lige fået brobizz nr. 2 og de spörger stadig efter reg. nr. Det er bare på "alm" brobizz at det er ophävet med registrering. Men at de så ikke checker det er en anden ting.
larscph Besvaret November 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2005 Hmmm.. De har reg. samme nummer på begge vores pendler-bizz'er... Endda er det bil-nr-2 (vores grønne Saxo-monster) der har æren af at lægge nummerplade til. Jeg tror Øresund fik bøvlet rundt i det da de ved en fejl fik taget den ene bizz af systemet da de lagde den anden ind. Men det har vi altså kørt med et års tid nu uden nogen probs, så det kan godt være der står nummerplade ud for, men det er så ikke noget de checker åbenbart. (siger jeg lige indtil jeg får en regning på 450 enkeltpassager til fuld pris fordi jeg er kørt over med forkert bil!!!!)
Kim H Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 Øresundsbron vil utvivlsomt gerne have de 2 nummerplader, som man kan knytte til et Brobizz Øresundspendler abonnement, registreret Det er lige så sikkert, at de ikke kontrollerer numrene ved de daglige passager. Men ... En sommerdag var vi kørende i "en forkert bil" og havde glemt at tage en brobizz med. Vi kørte ind til Kundeservice på Lernacken, som straks gjorde klar til at lade os køre igennem med specielle "passersedler". I den forbindelse spurgte det venlige menneske "hvilket registreringsnummer (af de 2 registrede) er i kørende i". Her oplyste jeg et af de registerede numre, som blev nedskrevet på "passersedlen". Fremme ved betalingslugen blev "passersedlen" nøje gransket, og et blik blev kastet op til tv-skærmen med et billede af os og bilen. Dette udløste bemærkningen - "registreringsnummeret stemmer ikke". Hertil kunne jeg blot svare, at vi endnu ikke havde fået det ændret - hvilket jo sådan set var korrekt - og vi fik lov til at passere. Så de bruger altså numrene til noget - en gang imellem.
Guest ThomasO Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 Jeg har stadigt et bilnummer på min brobizz, som jeg ikke har ejet i et år *GGG*
larscph Besvaret November 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2005 Fremme ved betalingslugen blev "passersedlen" nøje gransket, og et blik blev kastet op til tv-skærmen med et billede af os og bilen. Dette udløste bemærkningen - "registreringsnummeret stemmer ikke". Hertil kunne jeg blot svare, at vi endnu ikke havde fået det ændret - hvilket jo sådan set var korrekt - og vi fik lov til at passere. Så de bruger altså numrene til noget - en gang imellem. De par gange jeg har været over på "passaérseddel" har de faktisk ikke noteret noget reg.nummer på seddelen...
larscph Besvaret November 1, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2005 Så lå der sørme et brev fra ØresundsBron til mig som svar på den fremsendte klage over deres ringe service - og selvsagt anmodning om udbetaling af den betalte brobizzafgift mm.... De beklager meget først og fremmest. Og anerkender at der har været fejl i deres rykkerrutiner og skriver at de fremover er ændret da man åbenbart havde fået sendt flere til inkasso uden "rigtig" årsag. Endelig beklager de deres kundeservices opførsel, og udbetaler mine udlæg til mig i morgen. Tjah... Så er det jo spændende om det er tomme ord eller hvad... Men alt i alt bærer svaret dog præg af at man faktisk har læst mit brev.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu