Jump to content

Recommended Posts

Guest Supermule
Besvaret

Jeg har en 2000 pro liggende... Den kan du godt låne. Desuden har jeg en del serverram liggende i pc133. Det er compaq 1GB klodser... Kunne slå et smut forbi Helsingborg og se om det var det der var problemet...

Besvaret
Jeg har en 2000 pro liggende... Den kan du godt låne. Desuden har jeg en del serverram liggende i pc133. Det er compaq 1GB klodser... Kunne slå et smut forbi Helsingborg og se om det var det der var problemet...
...det var da et tilbud der var værd at overveje, Steen.
Besvaret
Hvad er det for noget ram der sidder i den? Hvis det er lidt "ældre" (SD eller ældre)' date=' så har jeg muligvis noget liggende jeg kunne kyle i en kuvert til dig.[/quote'] Tak for tilbuddet, men det er DDR ram.
Besvaret
Vi har en del aflagte 2000'ere og SD ram på arbejdet, men desværre er det DDR ram der sidder i den og så er jeg nu meget glad for XP :flov: Men tak for tilbuddet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...