Guest Anja Skrevet October 24, 2005 Rapporter Skrevet October 24, 2005 Hvis man får barn mens man er igang med uddannelse, hvem betaler så barselsdagpenge? Den danske stat eller hvordan? Jeg synes jeg har kigget alle vegne på nettet og alligevel, eller måske netop derfor, er jeg en smule rundforvirret!! Håber der er nogen der kan hjælpe med opklaringen af dette spørgsmål, da jeg gerne vil studere, flytte til Malmø og have et barn.
Nils Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Hvis man får barn mens man er igang med uddannelse, hvem betaler så barselsdagpenge? Den danske stat eller hvordan? Jeg synes jeg har kigget alle vegne på nettet og alligevel, eller måske netop derfor, er jeg en smule rundforvirret!! Håber der er nogen der kan hjælpe med opklaringen af dette spørgsmål, da jeg gerne vil studere, flytte til Malmø og have et barn. Det lyder som en meget god plan... :) Hvis du er på SU www.su.dk , får du ekstra klip, så du kan holde barsels-/forældreorlov på SU. Hvis du ikke har nogen tilknytning til det danske arbejdsmarked, er du socialt forsikret i Sverige. Det betyder, at du formentlig vil have ret til barnbidrag mm. fra Försäkringskassan www.fk.se .
Guest Anja Besvaret October 24, 2005 Rapporter Besvaret October 24, 2005 Tak for svar, ja jeg synes også at det lyder som en god plan :)
Cat og Mar Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Det var jo også lige svaret på mit spørgsmål :th2: 1000 Tak :) Hilsen Catrine
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu