Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Du har ret, Palle... Utroligt de ikke gider gøre noget for jer på de to-hjulede. Og "Samtlige fire BroBizz-baner i hver køreretning bliver udstyret med trafiklys" skal nok gå godt. Endnu mere der kan gå i stykker. Jeg synes der er nok problemer med deres aflæsning, og bomme der ikke åbner osv osv osv. Nu skal vi også til at slås med trafiklys... Måske jeg er lidt pessimistisk - men med mine erfaringer med betalingsanlæggene på Lernacken, så synes jeg det er med god grund. Men ok - de skal da ha´ en chance for at bevise det modsatte. Og flere brobizz-baner er velkomment. Men hele fire synes jeg er lidt i overkanten...men hva´.

Besvaret
Det er 4 ialt Gio... Kun 2 i hver retning..... ;)
Hvis din smiley skal tolkes som om du ikke mener, hvad du skriver, så se bort fra dette indlæg. Ellers må du hellere læse artiklen igen ;)
Guest Supermule
Besvaret

Har jeg gjort... Der bliver 2 alm brobizz baner og 2 i reserve... I dag er der én og én i reserve.

Guest Palle...
Besvaret
Har jeg gjort... Der bliver 2 alm brobizz baner og 2 i reserve... I dag er der én og én i reserve.
og..... 2 + 2 = ???? Det er da vist ikke saa svaert at se hvor mange baner der kommer ???

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...