tommy_h Skrevet October 25, 2005 Rapporter Skrevet October 25, 2005 Hej. Jeg søger med lys og lygte en p-plads i området. Sagen er den at den møg foreningen er ved at renovere garagen, og henviser så til parkering på den 4 sporede vej udenfor. NO WAY! jeg skal satme ik parkere min bil derude, hvor der er så meget trafik. Så gik jeg ned og spurgte om de ikke havde nogen ledige p-pladser som jeg så kunne låne,leje what ever mens de lavede den, men nej der var intet ledigt. Står man så en aften og kikker ud over, og ja intet ledigt, hmm ser aldrig andet end at max ½ af pladsen er optaget.. Nå sagen er så den at jeg gerne vil finde en p-plads for den næste månedes tid. Jeg bor i nr 28 så noget i det område vil være perfekt. nogen som kan hjælpe ?
Gio Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 Snup en kiks, Tommy... Vi andre må pænt parkere på gader og stræder, indtil vi bliver indlemmet i P-Malmö´s uforståelige kø-kultur, og får os arbejdet ned i den ende hvor der er plads :) Alt andet lige, så ville jeg da hellere (midlertidigt) parkere på en trafikeret vej, end en lettere dunkel parkeringsplads, hvor ingen kan se noget når solen ikke gider skinne på den. I sidste ende...så er det vel bare et forsikringsspørgsmål, Lettere ærgeligt..men så vel heller ikke mere? Ja...undskyld jeg blander mig ;) Held & lykke med at hitta en parkerings-plats
tommy_h Besvaret October 25, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 25, 2005 Ja jeg ved det, men netto var løbet tør for tudekiks.:D Men det er da for dårligt man betaler for en garage som man ikke kan bruge i 3 uger, og henvises til vej parkering, hvor der så til aften ikke var noget ledigt. Så står man der, må bare smide slæden et tilfældig sted og håbe p-vagten ikke kommer forbi. Den kære dame på kontoret kunne ikke hjælpe da jeg spurgte hvor jeg så måtte holde når der nu ik var nogen ledige der hvor de henviste til.. max skod. og der er stadig ikke flere tudekiks!:D
BS Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 og der er stadig ikke flere tudekiks!:D www.kinagrill.dk
steffenr Besvaret October 25, 2005 Rapporter Besvaret October 25, 2005 www.kinagrill.dk så er den gode gamle kina grill også nået her til. :)
birkster1977 Besvaret October 26, 2005 Rapporter Besvaret October 26, 2005 Hej Thommy. Jeg har selv haft samme problem, du har sikkert lige som jeg fået et parkeringstilstands kort ind af døren, det havde jeg så sat i ruden og smidt bilen nede på pladsen hvor jeg syntes der var plads.. næste morgen lå der en pæn hilsen fra p-vagten i forruden.. denne bøde fik jeg så anulleret da jeg jo har parkeringstilstand og i forvejen betaler for at måtte parkere derinde. Min løsning blev at parkere på gæste parkeringen, som egentlig er ganske billig (men over flere uger nok lidt dyrt). Jeg kunne heller ikke parkere på vejen, fordi der slet ikke er plads til så mange biler og jeg syntes heller ikke det er særligt sikkert at den skal holde der. Imellemtiden fik jeg HELDIGVIS, plads nede i kælderen, hvor jeg skulle hilse og sige at der også er RIGTIG mange tomme plads som ikke bliver brugt. Administreringen af pladserne er helt til grin, man burde som min. kræve at der står en bil på pladsen når den udgives, bruges pladsen ikke bør den bortgives til en anden som rent faktisk har brug for den. Det var måske noget at tage op til næste genralforsamling??? Mit forslag er at du ringer til malmö bevaktning AB (jeg finder gerne nr. til dig) aftaler at du får lov at holde på gæste parkeringen med parkeringstilstandskortet uden at få en bøde for det.
tommy_h Besvaret October 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 26, 2005 Hej brikster Jeg har netop lige i dag talt med boligforeningen som så sagde jeg skulle ringe til en anden, jeg tror han er vicevært eller noget. Men jeg forklarede ham at jeg kom sent hjem og at der var udsolgt alle steder. Så spurgte jeg til om jeg ikke kunne få en tilladelse til at parkere udenfor bygningen som nogle af de andre havde fået. Efter lidt mumlen (har ingen ide om hvad han sagde) spurgte han hvornår jeg var hjemme. mellem 18-19 som jeg plejer, om jeg så ikke havde mulighed for at komme forbi kontoret og få en tilladelse så jeg kunne holde ved min bygning. Så der skal jeg ned i morgen og hente sådan en håber jeg da:) Ellers har jeg stadig hans nr :D
birkster1977 Besvaret October 26, 2005 Rapporter Besvaret October 26, 2005 hehe det lyder som om du har fået en klaring på det. Men jeg syntes generalt det er latterligt med fordeling af parkeringspladser, der må være utroligt mange som har en plads men som ikke bruger den til noget. Jeg blev endnu mere sur da jeg havde fået plads i kælderen og kunne se hvor mange tomme pladser der er som ikke bliver brugt. Jeg har stået i kø i 2 ÅR nu... det er simpelthen groteskt, men self. er jeg da glad for at jeg endelig har fået en plads dernede. :-)
tommy_h Besvaret October 26, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 26, 2005 Brikster> Ja ening. Eller når man ser hvad for lig af biler der holder dernede, biler som ikke har været flyttet i 10 år, groet fast og alt muligt. Men politikken er vidst sådan at så længe man betaler får man den. hvilken garage har du fået ?
tommy_h Besvaret October 27, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 27, 2005 tak for jeres tudekiks. Det hjalp:D har lige hentet en p-tilladelse i dag ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu