Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa, jeg skal købe en lille dyt til omkring 20.000 sek. Ved godt at det ikke rækker langt, men jeg skal kun bruge bilen til bykørsel i Malmø og omegn... Nogen der kender nogen som en til salg eller måske kan anbefale en forhandler som er til at stole på??? På forhånd tak:-)

Besvaret

Hej Merethe. self kun en anbefaling, Men hos forhandlere får du ikke meget der er værd at samle på til omkring 20.000. Find noget privat på www.blocket.se der er i hundredevis af biler i den prisklasse. Køb noget Svensk. det er langt billigere at få vedligeholdt en svensk rustbunke i sverige, end en tysk eller fransk :D En Volvo 740, Saab 9000 eller 900 som eksempler. Ikke ligefrem små biler, men holdbare, sikre efter dagens standard og oftest i bedre stand til prisen end tilsvarende biler af udensvenske mærker. Sørg for at få vinterdækkene med. Det er lovkrav herovre- ikke bare anbefalet som i .dk og det er trods alt et par tusinde oveni hvis du skal ud og købe nye d. 01 december.

Besvaret

Ja, den ser vældig fin ud:-) Er det ikke noget med at afgiften stiger i takt med bilens vægt? Må indrømme at jeg kigger efter en lille bil da pakeringsforholdene i mit område, Ellstorp, mildest talt ikke er for gode. Er habil til at parallelparkere, men en lille bil giver jo lidt flere parkeringsmuligheder ;)

http://www.blocket.se/view/6435440.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0 Hvad med denne her.. Kig efter nybesigtet den ser umiddelbart fin ud og har vinterdæk med,
Besvaret
haha den er da for cool
...og så ligger der en gammel B20 (ikke-til-at-slå-ihjel-Volvo-motor) i! Ergo skal du ikke være bange for startvanskeligheder før temperaturen kommer under -30 grader. Forudsat din kølevæske er alkoholiseret, selvfølgelig :) Svenskerne har sgu´ altid kunnet noget med driftsikre motorer. Eller kunnet...eller...ja, i véd hvad jeg mener. Dengang var det sgu´ håndværk :p
Besvaret

Her er lidt teknisk beskrivelse samt lidt film om denne Volvo Valp. Og som oprindeligt så kan man altid komme frem i denne og behöver ikke at tänke så meget over de fine parkeringer (det overlades til de ovrige på gaden). http://hem.bredband.net/thomat/

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...