Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Så er folk ved at komme ind på min tankegang med det er "små" farligt med uerfarende bilister i hurtige biler. Specielt baghjulstrukket. :th2:
Vi er helt enig omkring baghjulstræk og uerfarenhed er en dårlig cocktail, men at købe en Audi S4 f.eks kan jeg stadig ikke se problemet i. Min første bil var en BMW 850i og jeg har aldrig tilnærmelsesvis været ude i nogle farlige situationer. Så det er bare set ud fra egne erfaringer. :th2:
Besvaret
Min første bil var en BMW 850i og jeg har aldrig tilnærmelsesvis været ude i nogle farlige situationer. Så det er bare set ud fra egne erfaringer. :th2:
HAHAHAAHAHAAHAH...................................så sidder man og kigger på sin egen første bil................en nissan st. car. et eller gammelt fra '86. Barsatard :lol:
Besvaret
Mener de klip at taget' date=' hvor det gälder om at träkke det längste spor på 402m.. så han er sku selv uden om det :):)[/quote'] Nemlig Peter H. Det drejer sig om at lave den længste burner. Her er samme klip, dog lidt længere så man kan se hvordan det skal gøres. www.dumpalink.com/media/1120301920/Cool_Burn-Outs Derudover et lille klip om en som ikke har kontrol over hans Viper. www.dumpalink.com/media/1127294242/Viper_drives_of_cliff
Besvaret

hvis du kan tage et bilblad seriøst som kalder en Mazda MX 5 for en sportsvogn, så ville jeg nok ligge det fra mig og tage femina frem igen, for det er da noget sluder, sorry. ved også at bilmagasinet er vildt glade for den, men hvorfor??Er der nogen der er har prøvet at have sådanne en for en periode??? det har jeg. og nej hvor var jeg glad for at jeg havde den, for så blev de ideer om at købe sådanne noget der ligner den lagt på hylen... det er så den mest solgt roadster så vidt jeg ved...

Hvad er Z4 saa kendt som ??? Jeg laeste et bilblad (et af utallige maanedlige, og kan ikke huske hvilket) at, Ferrari havde den bedste sportsvogn.... Nummer 2 var Mazda MX-5 (Miata) !!! Den var foer Aston Martin og andet godt. Hvis man kan se bort fra (kedelige) tyske biler, bare et oejeblik, saa er det nok der man faar allermest 'sjov' bil for pengene

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...