Lynge Besvaret October 27, 2005 Rapporter Besvaret October 27, 2005 Jeg fandt sku lige klippet med ham Ferrari tåben. http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&cf=2&page=2&content=12155
Gio Besvaret October 27, 2005 Rapporter Besvaret October 27, 2005 Så SLIP DA DEN SPEEDER....sikke et kvaj. Der må da næsten være andet galt også, hva´..`!?
steffenr Besvaret October 27, 2005 Rapporter Besvaret October 27, 2005 et andet godt eksempel Click here to see Video
Guest Supermule Besvaret October 27, 2005 Rapporter Besvaret October 27, 2005 Det er desværre så trist at se..... :(
steffenr Besvaret October 27, 2005 Rapporter Besvaret October 27, 2005 Så er folk ved at komme ind på min tankegang med det er "små" farligt med uerfarende bilister i hurtige biler. Specielt baghjulstrukket. :th2:
Peter H. Besvaret October 27, 2005 Rapporter Besvaret October 27, 2005 Mener de klip at taget, hvor det gälder om at träkke det längste spor på 402m.. så han er sku selv uden om det :):)
Jønsson Besvaret October 27, 2005 Rapporter Besvaret October 27, 2005 Så er folk ved at komme ind på min tankegang med det er "små" farligt med uerfarende bilister i hurtige biler. Specielt baghjulstrukket. :th2: Vi er helt enig omkring baghjulstræk og uerfarenhed er en dårlig cocktail, men at købe en Audi S4 f.eks kan jeg stadig ikke se problemet i. Min første bil var en BMW 850i og jeg har aldrig tilnærmelsesvis været ude i nogle farlige situationer. Så det er bare set ud fra egne erfaringer. :th2:
Jønsson Besvaret October 27, 2005 Rapporter Besvaret October 27, 2005 Jeg fandt sku lige klippet med ham Ferrari tåben. http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&cf=2&page=2&content=12155 Er du gal en idiot....
Johan Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Min første bil var en BMW 850i og jeg har aldrig tilnærmelsesvis været ude i nogle farlige situationer. Så det er bare set ud fra egne erfaringer. :th2: HAHAHAAHAHAAHAH...................................så sidder man og kigger på sin egen første bil................en nissan st. car. et eller gammelt fra '86. Barsatard
ClausN Besvaret October 30, 2005 Rapporter Besvaret October 30, 2005 Mener de klip at taget' date=' hvor det gälder om at träkke det längste spor på 402m.. så han er sku selv uden om det :):)[/quote'] Nemlig Peter H. Det drejer sig om at lave den længste burner. Her er samme klip, dog lidt længere så man kan se hvordan det skal gøres. www.dumpalink.com/media/1120301920/Cool_Burn-Outs Derudover et lille klip om en som ikke har kontrol over hans Viper. www.dumpalink.com/media/1127294242/Viper_drives_of_cliff
steffenr Besvaret October 30, 2005 Rapporter Besvaret October 30, 2005 HAHAHAAHAHAAHAH...................................så sidder man og kigger på sin egen første bil................en nissan st. car. et eller gammelt fra '86. Barsatard min første bil er den jeg har nu er ikke så gammel endnu (21), har dog haft den siden jeg var 19 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23936
Rivold Besvaret November 1, 2005 Rapporter Besvaret November 1, 2005 hvis du kan tage et bilblad seriøst som kalder en Mazda MX 5 for en sportsvogn, så ville jeg nok ligge det fra mig og tage femina frem igen, for det er da noget sluder, sorry. ved også at bilmagasinet er vildt glade for den, men hvorfor??Er der nogen der er har prøvet at have sådanne en for en periode??? det har jeg. og nej hvor var jeg glad for at jeg havde den, for så blev de ideer om at købe sådanne noget der ligner den lagt på hylen... det er så den mest solgt roadster så vidt jeg ved... Hvad er Z4 saa kendt som ??? Jeg laeste et bilblad (et af utallige maanedlige, og kan ikke huske hvilket) at, Ferrari havde den bedste sportsvogn.... Nummer 2 var Mazda MX-5 (Miata) !!! Den var foer Aston Martin og andet godt. Hvis man kan se bort fra (kedelige) tyske biler, bare et oejeblik, saa er det nok der man faar allermest 'sjov' bil for pengene
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu