Guest carspar Skrevet October 28, 2005 Rapporter Skrevet October 28, 2005 Jeg syntes at vi tränger til lidt vittigheder så jeg begynder med lidt klip klistre: Familie-komsammen Nå, har du fået hilst på din nye kærestes familie. Ja, ja - de var skam vældigt flinke allesammen, - undtagen hendes mand.
Guest carspar Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Näste: Kedelig misforståelse Under en stor skovbrand ræser en pressefotograf ud i lufthavnen, og springer ind i et lille to-personers fly, hvor der sidder en fyr i forvejen. Så kan du godt se at lette, siger han til fyren. Det gør fyren så, og da de er luften siger fotografen: Flyv ind over det skovområde der ovre. Der er en stor skovbrand som jeg skal fotografere. Hvorfor skal du fotografere den? Det skal jeg da fordi jeg er pressefotograf. Shit, - jeg troede sgu det var dig der var flyinstruktøren.
Guest carspar Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Sprogforvirring Muhammed er hos lægen. Jeg vil gerne steriliseres. Er du sikker på det, spørger lægen. Ja, helt sikker, siger Muhammed, og så bliver han steriliseret. Da han kommer ud fra lægen møder han sin gode ven, Mustafa. Hvad skal du her, spørger Muhammed. Jeg skal vaccineres, svarer Mustafa. Nå, var det sådan det hed?
Kim H Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Svenskerne kan også ... En solig eftermiddag var Stålmannen ute och flög. Brottsligheten var låg den dagen och han tänkte att han kanske skulle göra ett besök hos Spindelmannen. Tänkt och gjort! Väldigt snart sitter han hemma hos Spindelmannen. - Hej, Spindelmannen! säger Stålmannen. - Hej, Stålmannen. - Har du lust att häng med ut och ta några öl? - Nej, jag har inte tid. Mina nätkastare fungerar inte så jag måste laga dem, annars kan jag inte bekämpa brottsligheten. Stålmannen blev lite besviken, men kom sedan på den goda idén att flyga iväg till Läderlappens grotta. - Tjenare, Läderlappen! - Tjenare, Stålmannen! - Har du lust att hänga med ut och ta några öl? - Nja, du förstår Batmobilen kärvar på gasreglaget och om Batmobilen inte fungerar så kan jag inte bekämpa brottsligheten. - Tyvärr, jag måste fixa detta. Nu blev Stålmannen riktigt surmulen och flög mest omkring över staden och tjurade. Så råkade han flyga över en taklägenhet och där på balkongen såg han Mirakelkvinnan ligga i solen. Hon var spritt naken och benen hade hon vitt särade. Stålmannen kände hur lusten kom smygande längs ryggraden Han hade hört vad Mirakelkvinnan kunde göra med sina krafter. Så kom han att tänka på att han var ju trots allt den snabbaste varelsen i universum. Allt han behövde göra var ju att svischa ner och sätta på henne och sedan swischa iväg igen innan hon hann reagera. Tänkt och gjort, som en blixt for han ner och blott en tusendels sekund senare var han tillbaka igen bland molnen och på ett betydligt bättre humör. Nere på balkongen tittade Mirakelkvinnan upp och sade: - Vad var det som hände? - Jag vet inte! svarade Osynliga mannen och rullade av henne. - Men det gör ont som fan.
Guest carspar Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Og en måske lidt gammel traver Kære Polle Jeg skriver langsomt, fordi jeg ved du ikke kan læse så hurtigt. Vi bor ikke længere, hvor vi boede, da du tog hjemmefra. Din far læste i avisen, at de fleste ulykker sker indenfor 30 km fra hjemmet, så vi flyttede. Jeg kan ikke give dig adressen, da den familie, som boede her tidligere tog husnummeret med sig, så behøvede de ikke at ændre deres adresse. Stedet er rigtigt dejligt. Der er endda en vaskemaskine. Jeg tror ikke, den virker ordentlig. Sidste uge puttede jeg en bunke tøj i og trak i snoren, og jeg har ikke set tøjet siden. Vejret er ikke slemt. Det regnede kun 2 gange sidste uge. Første gang i 3 dage, anden gang i 4 dage. Frakken du gerne ville have tilsendt, mente din tante ville være lidt for tung at poste med knapperne på, så vi skar dem af og puttede dem i dine lommer. Vi fik endnu en regning fra kirkegården. De siger, at hvis vi ikke betaler det sidste afdrag på bedstefars gravsted, kommer han op. Onkel Svend-Bent låste sine nøgler inde i sin splinternye stationswagon i går. Vi var meget bekymrede, for det var en meget varm dag, og det tog ham 4 timer at få Gurli-Magrethe og børnene ud. Din søster fik en baby i morges. Jeg ved endnu ikke, hvad køn den er, så jeg ved ikke, om du er blevet onkel eller tante. Onkel Emanuel faldt i den store brændevinstønde. Nogle mænd prøvede at redde ham op, men han slog dem væk og druknede. Vi kremerede ham, som han altid har ønsket. Han brændte i 3 dage. 3 af dine venner kørte i havnen i en pickup forleden. En kørte, mens 2 andre stod bag på. Ham, der kørte rullede vinduet ned og svømmede i sikkerhed, men de 2 bagpå druknede, fordi de ikke kunne få åbnet bagklappen. Der er ikke meget mere at fortælle, der er ikke sket så meget. Kærlig hilsen Mor.
Guest carspar Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Og så må det väre nok for idag. Her er lidt sprogvendinger til dem der altid vil sige tingene på en anden måde (dem er der jo en del af herinde!!! (Man lærer så længe man lever) En rådende, almen antagelse konstaterer de overordnede indlæringsprocessers muligheder som værende successivt fungerende, samt værende potentielt ekspansive, i et tidsrum, hvis udstrækning modsvarer hvad man med generelle statistiske bedømmelsesmetoder anslår som værende den menneskelige organismes gennemsnitlige eksistensperiode under normalt gældende forhold. (Man skal ikke kaste med sten når man bor i et glashus) Individer, der er henvist til at residere i transparente domiciler, bør ikke tilrådes at anvende større eller mindre geologiske fragmenter som kasteskyts. (En svale gør ingen sommer) Iagttagelsen af en enkelt repræsentant for familien Hirundinidæ bør ikke give anledning til spekulationer om varmere årstiders umiddelbart forestående indtræden. (Lige børn leger bedst) Samspilssituationer, involverende spæde eller yngre personer engageret i diverse uspecificerede rekreative sysler, frembringer almindeligvis de mest hensigtsmæssige resultater såfremt participanterne er indbyrdes kompatible. (Tomme tønder buldrer mest) Cylindriske beholdere i mellemstørrelsen, hvis indre lagerkapacitet er uudnyttet, må med rimelig forventning formodes at besidde væsentlige akustiske kvaliteter. (Blind høne kan også finde korn) Et visuelt handicappet feminint individ tilhørende en af de domesticerede arter af slægten gallus kan undtagelsesvis excellere i lokaliseringen af diminutive cereal-enheder. (Man skal ikke kaste brønden til når barnet er faldet i) Opfyldning af åbne drikkevandsboringer foretages på et ugunstigt tidspunkt når et letalt nedfald af yngre individer i borehullet tidligere er indruffet. (Når enden er god er alting godt) Vederfares et gunstigt udfald på en given tildragelse, vil det, alt andet lige, afstedkomme veltilfredse attituder overfor tilværelsen i al almindelighed.
Guest Polle Besvaret October 28, 2005 Rapporter Besvaret October 28, 2005 Og en måske lidt gammel traver Kære Polle Jeg skriver langsomt, fordi jeg ved du ikke kan læse så hurtigt. Vi bor ikke længere, hvor vi boede, da du tog hjemmefra. Din far læste i avisen, at de fleste ulykker sker indenfor 30 km fra hjemmet, så vi flyttede. Jeg kan ikke give dig adressen, da den familie, som boede her tidligere tog husnummeret med sig, så behøvede de ikke at ændre deres adresse. Stedet er rigtigt dejligt. Der er endda en vaskemaskine. Jeg tror ikke, den virker ordentlig. Sidste uge puttede jeg en bunke tøj i og trak i snoren, og jeg har ikke set tøjet siden. Vejret er ikke slemt. Det regnede kun 2 gange sidste uge. Første gang i 3 dage, anden gang i 4 dage. Frakken du gerne ville have tilsendt, mente din tante ville være lidt for tung at poste med knapperne på, så vi skar dem af og puttede dem i dine lommer. Vi fik endnu en regning fra kirkegården. De siger, at hvis vi ikke betaler det sidste afdrag på bedstefars gravsted, kommer han op. Onkel Svend-Bent låste sine nøgler inde i sin splinternye stationswagon i går. Vi var meget bekymrede, for det var en meget varm dag, og det tog ham 4 timer at få Gurli-Magrethe og børnene ud. Din søster fik en baby i morges. Jeg ved endnu ikke, hvad køn den er, så jeg ved ikke, om du er blevet onkel eller tante. Onkel Emanuel faldt i den store brændevinstønde. Nogle mænd prøvede at redde ham op, men han slog dem væk og druknede. Vi kremerede ham, som han altid har ønsket. Han brændte i 3 dage. 3 af dine venner kørte i havnen i en pickup forleden. En kørte, mens 2 andre stod bag på. Ham, der kørte rullede vinduet ned og svømmede i sikkerhed, men de 2 bagpå druknede, fordi de ikke kunne få åbnet bagklappen. Der er ikke meget mere at fortælle, der er ikke sket så meget. Kærlig hilsen Mor. Hov hov den var altså ikek sjov ;-)) men hvem fan... er läderlappen ??
kokken Besvaret January 21, 2006 Rapporter Besvaret January 21, 2006 Et par små vittigheder. I rättsalen. -Det har kommit till vår kännedom att er hund har jagat en man på cykel. -Nej det är ju löjligt. Min hund kan inte cykla. -Älskling, nu ska du äntligen få din dröm om en dyrare lägenhet uppfyld. _Är det verkligen sant? -Javisst, värden har meddelat att hyran ska höjas Åke gick till frisören för att klippa sig. Frisören: Hur vill du ha ditt hår klippt? Åke: som min bror Frisören: Hur har han det då? Åke Jo tack, bara bra.
hr.w Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 Tidligere var der 'de traditionelle', 'de frigjorte', 'rødstrømperne' etc. Men det er jo håbløst gamle udtryk, der derfor er opdateret og digitaliseret. Her nogle af de nye kvindetyper: HARDDISK-KVINDEN Hun husker alt, FOR EVIGT! RAM-KVINDEN Hun glemmer dig, så snart hun ikke er tændt mere. WINDOWS-KVINDEN Alle ved at hun ikke kan gøre noget korrekt, men ingen kan leve uden hende. EXCEL-KVINDEN Det siges, hun kan en masse dejlige ting, men du bruger hende kun til de fire mest basale behov. SCREENSAVER-KVINDEN Hun kan intet, men hun ser i det mindste godt ud! INTERNET-KVINDEN Svær at få adgang til. SERVER-KVINDEN Altid optaget når du har brug for hende. MULTIMEDIA-KVINDEN Hun får frygtelige ting til at se godt ud. PC-HØJTTALER-KVINDEN Der kommer intet ud af hende, der er værd at høre på. FLADSKÆRMS-KVINDEN Lækker og tynd - men ALT for dyr i anskaffelse. TASTATUR-KVINDEN Du tror, du taster på alle de rigtige taster, men hun har en HELT anden opfattelse! FLOPPYDISK-KVINDEN Lille, handy og billig i anskaffelse, men har absolut ingen fremtid. CD-ROM-KVINDEN Det bliver hurtigere og hurtigere overstået... VIRUS-KVINDEN Også kendt som "HUSTRU"; når du ikke venter hende, kommer hun og installerer sig selv og bruger alle dine ressourcer. Hvis du prøver at afinstallere hende mister du ALT! ------------------------ NB - er skrevet med ironisk punkt 12 - mvh w
Toft Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 Tidligere var der 'de traditionelle', 'de frigjorte', 'rødstrømperne' etc. Men det er jo håbløst gamle udtryk, der derfor er opdateret og digitaliseret. Her nogle af de nye kvindetyper: ------------------------ NB - er skrevet med ironisk punkt 12 - mvh w http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3864
molnartos Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3864 Og hvad kan man udlede af Toft's svar.... BRUG FOR FANDEN DEN SØGEFUNKTION HVIS DU SKAL SKRIVE EN VITTIGHED. VI GIDER IKKE GENTAGELSER OG HAR LÆST DEN FØR (læs:Ironi)..... :D:D:D
Maria Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 Her er en lille historie jeg synes i skulle læse :) Det følgende er angiveligt et virkeligt spørgsmål, der blev stillet ved en halvvejseksamen på University of Washington. Svaret var så slående og opsigtsvækkende, at professoren der modtog det, delte det med sine kollegaer via nettet, og det er så grunden til at vi kan læse det nu. Ekstraspørgsmål: Er Helvede eksotermisk (afgiver varme) eller endotermisk (absorberer varme)? De fleste studerende skrev om deres overbevisninger, hvor de brugte Boyle\'s Lov, dvs. gas køler ned, når det udvider sig, og varmes op når det bliver presset sammen), eller en lignende variant. Der var dog en studerende, der skrev følgende: Først skal vi finde ud af hvorledes Helvedes masse forandrer sig gennem tiden. Så vi skal finde ud af med hvilken rate sjæle ryger i Helvede, og med hvilken rate sjæle forlader Helvede. Jeg tror at vi nogenlunde sikkert kan slå fast, at når en sjæl havner i Helvede, ja så forlader den det ikke igen. Ergo er der ingen sjæle der forlader stedet. Når det så drejer sig om antallet af sjæle der ryger i Helvede, bør vi kikke på de forskellige religioner der findes i verden. De fleste af disse religioner påstår, at hvis du ikke er medlem af deres religion, ja så havner du i Helvede. Siden der er mere end en religion af den type, og siden folk som regel ikke tilhører mere end en religion, kan vi forudsige at alle sjæle havner i Helvede. Med fødsels-og dødstal kan vi så forvente at antallet i Helvede øges hele tiden. Derpå kikker vi på hastigheden af forandringen af størrelsen på Helvede, fordi Boyle\'s Lov siger at for at temperaturen og trykket i Helvede skal forblive det samme, bør størrelsen af Helvede forøges proprtionelt, efterhånden som der kommer flere sjæle til. Dette giver os to muligheder: 1. Hvis Helvede øges ved en langsommere hastighed end med den, antallet af sjæle i Helvede øges, så vil temperaturen og trykket øges, indtil Helvede bryder løs. 2. Hvis Helvede øges med en større hastighed end den, hvormed antallet af sjæle i Helvede øges, så vil temperaturen og trykket falde indtil Helvede fryser til. Hvilken mulighed er det så? Hvis vi accepterer det som Teresa sagde til mig i løbet af mit første år som studerende, at \"det ville blive en kold dag i Helvede før jeg går i seng med dig\", og regner det faktum med, at jeg var i seng med hende i går nat, så må det være nr. 2 der er sand, og på den måde er jeg sikker på at Helvede er eksotermisk og allerede frosset til. Det logiske resultat af denne teori er, at siden Helvede er frosset til, modtages der ikke flere sjæle, og Helvede er derfor udslettet. Dette efterlader kun Himlen, og forklarer derved en guddommelig eksistens, hvilket igen forklarer hvorfor Teresa blev ved med at jamre og råbe \"Åh Gud!\".
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu