steffenr Skrevet October 29, 2005 Rapporter Skrevet October 29, 2005 jeg varen tur i vellinge i dag, da jeg kom der ned var jeg lige inde i et supermarked, og da jeg kommer ud fra super makedet ser jeg dette. Det er min den sorte. totalt nar
claus Besvaret October 29, 2005 Rapporter Besvaret October 29, 2005 Hold kæft en kegle ham i bimmeren..... man får helt lyst til at slå hans nummer op og sende ham en venlig hilsen.....
steffenr Besvaret October 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2005 nr. pladen reg 134 mener jeg, jeg fik selv løst til at gå ind og købe et par liter kølervæske, og selvfølgelig havde jeg glemt den her der hjemme
Gio Besvaret October 29, 2005 Rapporter Besvaret October 29, 2005 Der er da masser af plads! Så prøv at parkere i Malmö! ;)
steffenr Besvaret October 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2005 det værste var at der var masser af pladser, min teori er at min bil var nylakeret og på danske plader så skulle den generes Gio: der var jeg senere på dagen brugt ti min på at finde en plads, er lidt doven så det skulle være tæt på destinationen ;)
BS Besvaret October 29, 2005 Rapporter Besvaret October 29, 2005 Ud over du er en ringe fotograf :D er det godt nok en sindssyg dårlig parkering. Kunne selv havde fundet på at parkere sådan på et stor halvtom p-plads men dog aldrig med en holdende ved siden af. En nøgle i lakken også en tur langs siden tænker man kunne være en passende straf. Men sådan gør man dog ikke alligevel, men tanken strejfer sq en i et kort sec.
steffenr Besvaret October 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2005 Ud over du er en ringe fotograf :D det er ikke mig, men det er kameraet der er skod, det er et videocam det er ikke underligt nok, er lavet til at tage billeder, men virker gør det ikke.
steffenr Besvaret October 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2005 du må ha´en kedeligt liv steff hvad har jeg gjort, nu? er det fordi jeg kiggede på hus i vellinge eller, hva?
aj Besvaret October 29, 2005 Rapporter Besvaret October 29, 2005 du må ha´en kedeligt liv steff Jeg tror du glemte en smiley. : ) Ellers synes jeg ikke rigtigt du overbeviser os om at du har verdens fedeste liv, når du bruger tid på den slags kommentarer.
kennse Besvaret October 31, 2005 Rapporter Besvaret October 31, 2005 ja - vi må sgu være 3 der har et kedeligt liv
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu