Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hrmf... da jeg kom hjem fra arbejde her til aften og skulle cykle hjem fra bussen, var min cykel væk. Det er en sort og sølvgrå Kildemoes damecykel, som er nuppet fra cykelparkeringen ved Husie Bibliotek. Da jeg ikke regner med at der er SÅ forfærdelig mange Kildemoes-cykler i omløb i Malmø må I meget gerne sige til, hvis I ser sådan en ligge og flyde et sted hvor en cykel ikke burde færdes alene... Det mest belastende er at så længe vi ikke har bil er vi dybt afhængige af at have 2 cykler, så medmindre den ligger og roder i et buskads nede i området ved biblioteket/skolen (det håber jeg lidt på) er jeg nødt til at fare ud og købe en ny cykel i morgen! Argh... Er der i øvrigt nogen der ved om politiet herovre gider høre på anmeldte cykeltyverier?

Besvaret

Skal du ha ut något från försäkringsbolaget måste du polisanmäla. Däremot kommer de nog inte att leta efter den. Men kom ihåg att polisen samlar upp många cyklar som ligger runtomkring, har du ditt "stelnummer" så kan det hända att de hittar den.

Besvaret

Jeg fik også nuppet en kildemoes herre cykel 2 dage efter jeg var flyttet ind ca. Blev anmeldt og 4 mdr senere blev den fundet hos en eller anden total skrællet. Så den blev fundet men ikke til stor glæde for mig.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...