t0mmy Skrevet November 6, 2005 Rapporter Skrevet November 6, 2005 Jeg har købt en Honda S2000 via Autohaus i Lund. Det i sig selv, er ikke noget ekstraordinært, men den gode oplevelse, vil jeg gerne dele med jer andre herinde. Da jeg flyttede herover i September, var jeg indstillet på at få fingrene i en S2000. Men mit problem var, at jeg ikke anede hvem jeg skulle lave en handel med. Ville jo nødig købe katten i sækken...selvom en S2000 er en lækker sæk ;) Fandt så Bilförmedling i Stockholm, som havde én på lager. Fik fat i en M-test rapport fra dem, som havde nogle anmærkninger med støj fra motoren og defekte lejer i styretøjet. De ringede aldrig tilbage, mailede aldrig tilbage, havde problemer med at give mig en køretur, der var kun 1 måneds garanti - det viste sig at være privatkøb, osv. osv. Til sidst fik jeg kolde fødder. Fik Peter fra Autohaus i røret, og 1 uge senere sad jeg i drømmebilen. Alt var på plads, fuldt stemplet servicebog, 1 års ekstra garanti - for et beskedent beløb på 3000SEK, sommer/vinterdæk og en bil der er i top-stand! Fik endda ½pris på forsikringen, sammenlignet med den fra Stockolm. Den eneste forskel var 1 år ældre, så røg den altså ned i 6800 SEK / år! Länsförsikringer kan altså også anbefales ;) Tja, ved godt det er en reklame-banner, men der er i hvertfald et 13-tal fra mig til Autohaus. Håber nogle andre, kan bruge min gode erfaring til at lave en tryg bil-handel. Go' søndag!
Guest Palle... Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Tillykke med din nye bil... hvad fa'en ska' man med vinterhjul til en S2000 ?? Den skal da ikke køre om vinteren !!!
credde Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Tillykke med din nye bil, håber du bliver glad for den. Jeg har købt 2 biler hos Peter Holst (min tidligere bil en A4 og min nuværende en Passat TDI) og har kun gode ord til overs for Peter. Jeg ved, at der er mange herinde fra, som har købt biler hos Peter og har været glade for den service, som Peter yder.
splint Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Er det kun tyske import biler Peter H. sælger??
Gio Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Er det kun tyske import biler Peter H. sælger??Et kig på www.auto-haus.se vil gi´ dig svaret...som er: nej ;)
Kim H Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Er det kun tyske import biler Peter H. sælger?? En Honda fra Tyskland :D
Guest Mikkel Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Gu´ ved hvor meget Peter har betalt Tommy for at få ham til at skrive en SÅ rørende anbefaling...... Ja det er sgu da lige til at få tåre i øjene af :-)
Guest Hans Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Tåre ja ok, hos mig nærmer det sig kvalme stadiet.
Homer Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Jeg får kvalme, når "anonyme" stavespassere som jer øffer på debatten om ligegyldigheder!!!
Gio Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 ...misundelse er en kedelig ting. Drop det dog *lol*
Peter H. Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Mikkel og hans: Tommy har fået den samme service som alle andre får, og jeg bestemmer ikke hvad folk skriver herinde. Men det gläder da mig at folk er tilfredse... Men i kan da komme forbi og få samme service :):)
BS Besvaret November 6, 2005 Rapporter Besvaret November 6, 2005 Tåre ja ok' date=' hos mig nærmer det sig kvalme stadiet.[/quote'] Så løb for dælen da, LØB, LØB og bliv ved!
t0mmy Besvaret November 7, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 7, 2005 Lige for at lukke den her...jeg bliver ikke betalt af Peter. Jeg går bare ind for, at vi skal hjælpe hinanden. Dvs. jeg har fået en god handel via Peter, og det ville jeg gi' andre en mulighed for. På den måde får mulige bilkøbere en god reference, og Peter får lidt god omtale og måske et extra salg eller 2. Hjælp hinanden, mere er der ikke i det!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu