Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Tænkte på om man nogensinde bliver 100% tilfreds med hvor hurtig ens bil er og hvor mange hk den har. Kan huske min første bil for 10 år siden - en Clio 1,4 med 80 heste........det var jo en raket. Som årene er gået er bilerne blevet hurtigere og hurtigere men bliver man nogensinde tilfreds? Peter (nu med 354 hk)

• Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg har aldrig kunne få nok.. har også kört en uge i kiesa´s 800 hk supra ( den var vild ) men efter vi er begyndt at köre på ringen ( nuerburgring ), så er det ikke kun hvor hurtig bilen er lige ud, men også bremser og hvordan man kommer igemmen de 67 sving på :):)... hvisman vil se hvad bil og sig selv kan ,er det et most at köre der... vi er en del der er dernede 4-5 gange om året ... Og alle er velkommen, og det er stort set helt lige meget hvad man köre i :):)

Besvaret

Mener da ellers der er forbud imod at køre på tid på "The ring" Læste det et eller andet sted men kan ikke huske hvor. Sidste gang jeg kørte på "The ring" var i Mercedes McLaren....I Gran Turismo 4 :laugh:

Besvaret
Jeg har aldrig kunne få nok.. har også kört en uge i kiesa´s 800 hk supra ( den var vild ) men efter vi er begyndt at köre på ringen ( nuerburgring ), så er det ikke kun hvor hurtig bilen er lige ud, men også bremser og hvordan man kommer igemmen de 67 sving på :):)... hvisman vil se hvad bil og sig selv kan ,er det et most at köre der... vi er en del der er dernede 4-5 gange om året ... Og alle er velkommen, og det er stort set helt lige meget hvad man köre i :):)
Kanon - jeg vil med næste gang i konens Mercedes Vaneo...
Besvaret

Tror heller aldrig man bliver tilfreds. startede i en 1.3 jetta som var en hundelort at jokke i. så kom jeg over i en G3 VR6 som BARE var SNELL! Så fik jeg en S4 med 265hk og så virkede golfen helt død og pinagtigt kedelig at køre i…og senest har jeg fået en S4 med små 330 heste…og endnu engang virker den forrige tam…så man vænner sig jo til kræfterne efter en tid, og så vil man ha mere. det tror jeg ikke stopper...nogensinde

Tænkte på om man nogensinde bliver 100% tilfreds med hvor hurtig ens bil er og hvor mange hk den har. Kan huske min første bil for 10 år siden - en Clio 1,4 med 80 heste........det var jo en raket. Som årene er gået er bilerne blevet hurtigere og hurtigere men bliver man nogensinde tilfreds? Peter (nu med 354 hk)
Besvaret

Kan vel beskrives som en sygdom på linie med anorexi eller alkoholisme... Man magter ikke begrænsningens kunst...

Besvaret

CSA: Se lige at få skiftet billedet af "citronen" ud med din nye "Sølvpil" ;) Flottere Audi (din nye) skal man lede længe efter. Og når vi snakker hypper, så...tjaa...det er jo meget "sjovt" at få lov at lege i ny og næ. Men jeg kan glæde Trine med at jeg begrænser mig. Dog var det lidt af et *rush* at gå fra min gamle (danske) Mazda 323 1.3 LX fra ´86, og så over i min ny-erhvervelse. Der er immervæk en forskel på over 100 hk. ;) Men jeg synes ikke jeg har brug for mere end jeg har nu...egentlig. Komfort, lidt heste-basser og Audi-fornemmelsen - That´s all i need :)

Besvaret

Altså jeg kan heller ikke sige mig helt fri:flov: Audien har været på værksted så jeg har futtet rundt i diverse lånebiler. Heribland en Polo med ca 70 hk..WEEE jeg måtte fandme opgive at overhale en lastbil op af højbroen.. Aldrig set før:)

Besvaret
Tror heller aldrig man bliver tilfreds. startede i en 1.3 jetta som var en hundelort at jokke i. så kom jeg over i en G3 VR6 som BARE var SNELL! Så fik jeg en S4 med 265hk og så virkede golfen helt død og pinagtigt kedelig at køre i…og senest har jeg fået en S4 med små 330 heste…og endnu engang virker den forrige tam…så man vænner sig jo til kræfterne efter en tid' date=' og så vil man ha mere. det tror jeg ikke stopper...nogensinde[/quote'] Små 330 heste?? Så kan jeg bedre forstå at du må give op på broen!! :th2: :D
Besvaret
Små 330 heste?? Så kan jeg bedre forstå at du må give op på broen!! :th2: :D
Var det dig jeg mødte den dag? hehe...du stod jo helt stille på vej ud af anlægget ;-)
Besvaret
Var det dig jeg mødte den dag? hehe...du stod jo helt stille på vej ud af anlægget ;-)
Jeg tror vi skal til at om-klassificere Lernacken fra "betalings-anlæg" til "affyrings-rampe" :p
Besvaret

Vil give Peter helt ret! Jeg har haft en SL55 AMG med 500HK og den var da hurtig - Lige ud. Til gengæld var den elendig at dreje i og den blev meget hurtig kedelig. Så var min Porsche 996 Turbo mange gange sjovere. Den havde kun 420HK, men det føltes totalt anderledes og den virkede MEGET hurtigere end SL55'eren. Lige ud, men ikke mindst i sving. Min konlusion er, at køreegenskaber og "følelse" ikke kun har med HK at gøre. For selvom Mercedes, Audi og BMW kan præstere mange af disse er de stadig alt alt alt for tunge og følelsen er bare langt fra den samme som at sidde i en Ferrari, Porsche eller Lamborghini...

Besvaret

Kan da klart anbefale at købe en fed MC så (der:) )!! Honda CBR 600 F4i (Den billige økonomiske mellemklasse-ræser) m 125 HK til 176 kg. Den kan sgu flytte sig. Og er det ikke nok kan man jo lege Ghostrider på en Suzuki GSX-R 1000 for ca 130.000 skr. Se det er adrenalin-rush der er til at forstå, og vil man have en all-round super-bike : Honda CBR 1000 Fireblade !! MUMS !!!!!! http://www.ghostridermovie.net/ <----sygt :)

Guest Palle...
Besvaret

Jeg har heller ikke fattet detder hk-rush.... Den sjoveste bil jeg kan forestille mig, er en Lotus Elise. Den findes i flere versioner, men starter vist ved 170 hk ???? Til gengæld kører den så fra næsten alt på bane. http://www.blocket.se/view/6231805.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0 Ellers må jeg da give Bjarne ret... Min mc (som langt fra er den hurtigste) hives på baghjul bare man drejer hanen, 0-100 på 3.xx sek .... Så hvis det bare er hurtigt acceleration man er ude efter, så glem bilen....

Besvaret
Næh' date=' åbenbart ikke.. Det var en ny S4'er - din er jo en olding!! :D[/quote'] ...og det kommer fra manden der selv kører i en udgået model ;-) ang det med hestekræfterne...det er muligt at både en Elise og en CBR superduper XX motercykel er hurtigere end alt det andet...mennår man kører 40.000 kmom året i alt slags vejr, og i øvrigt ikke HELE tidengiver den bundgas, så synes jeg da det er rart at der er varme i sæderne, aircondition, fartpilot, navi ect. ...så i min verden er det fedeste tradeoff der hvor man får noget fra begge verdner...som feks Audi, BMW eller endda Porsche
Guest Palle...
Besvaret
ang det med hestekræfterne...det er muligt at både en Elise og en CBR superduper XX motercykel er hurtigere end alt det andet...mennår man kører 40.000 kmom året i alt slags vejr, og i øvrigt ikke HELE tidengiver den bundgas, så synes jeg da det er rart at der er varme i sæderne, aircondition, fartpilot, navi ect. ...så i min verden er det fedeste tradeoff der hvor man får noget fra begge verdner...som feks Audi, BMW eller endda Porsche
Ja, og det er så der jeg slet ikke fatter noget ... Nu VED jeg, jeg får mange på nakken, men en bil som RS6 er da fuldstændig tåbelig... Det er MIN mening, og den vil jeg ha' lov at ha'.... En stationcar der kører som en raket.... hvorfor ??? Så man kan komme hurtigt frem med barnevognen eller ??
Besvaret
Jeg har heller ikke fattet detder hk-rush.... Den sjoveste bil jeg kan forestille mig, er en Lotus Elise. Den findes i flere versioner, men starter vist ved 170 hk ???? Til gengæld kører den så fra næsten alt på bane. http://www.blocket.se/view/6231805.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0
Var det ikke Elise´n som blev heglet ned for et ½ år siden i det-der-engelske-motorprogram-jeg-altid-glemmer-hvad-hedder!? De sammenlignede Elise´n og Vauxhall´s (Opel) boxster...og kunne ikke retfærdiggøre en nypris-forskel på 100.00 kr (mener jeg det var)
Guest Palle...
Besvaret
Var det ikke Elise´n som blev heglet ned for et ½ år siden i det-der-engelske-motorprogram-jeg-altid-glemmer-hvad-hedder!? De sammenlignede Elise´n og Vauxhall´s (Opel) boxster...og kunne ikke retfærdiggøre en nypris-forskel på 100.00 kr (mener jeg det var)
Nu er Speedster'em og Elise'en jo bygget på samme chassi (som iøvrigt limet sammen i Tønder, DK .... ja, det ER limet) I selvsamme Top Gear har man vist flere gange fremhævet Elisen'en som noget nær det ultimative. Læs iøvrigt det forrige nummer af Bilsport. Der er en galning der har bygget den hurtigste Speedster ever... Hurtigeste bil i Bilsport's superstage. Også hurtigere end M3 CSL.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...