Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Kan da klart anbefale at købe en fed MC så (der:) )!! Honda CBR 600 F4i (Den billige økonomiske mellemklasse-ræser) m 125 HK til 176 kg. Den kan sgu flytte sig. Og er det ikke nok kan man jo lege Ghostrider på en Suzuki GSX-R 1000 for ca 130.000 skr. Se det er adrenalin-rush der er til at forstå, og vil man have en all-round super-bike : Honda CBR 1000 Fireblade !! MUMS !!!!!! QUOTE] :th2: :th2: :th2:
  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Ja' date=' og det er så der jeg slet ikke fatter noget ... Nu VED jeg, jeg får mange på nakken, men en bil som RS6 er da fuldstændig tåbelig... Det er MIN mening, og den vil jeg ha' lov at ha'.... En stationcar der kører som en raket.... hvorfor ??? Så man kan komme hurtigt frem med barnevognen eller ??[/quote'] man må jo have lov at have sin mening uden af skulle ha folk på nakken...også dig palle. Min mening er dog at en RS6 er en fantastisk bil. Den kombinerer komfort og fart i en højere sammenhæng. Hvem synes ikke det er fedt at losse til den en dag når man er alene på motorvejen, og den kan også sagtens tage en rundkørsel så man får et smil på læben. Så er det da rigitgt nok at der er mange andre biler der er bedre på en bane...men af de 40K jeg kører om året er måske kun ca 20 km på en bane. Så hvorfor skulle jeg købe en bil der ville irretere mig til daglig og kun bringer glæde de par gange om året man kommer til Sturup...just my 50 cents
Guest Palle...
Besvaret
Og ja' date=' den opel er hurtig men den er jo ikke til normalt brug og hjemmetunet :):)[/quote'] Jaja... jeg sagde jo også det var en galning der havde bygget den. Men, den viser da med alt tydelighed at det ikke kun er antallet af hk der afgør om bilen er hurtigt.... :th2:
Besvaret
man må jo have lov at have sin mening uden af skulle ha folk på nakken...også dig palle. Min mening er dog at en RS6 er en fantastisk bil. Den kombinerer komfort og fart i en højere sammenhæng. Hvem synes ikke det er fedt at losse til den en dag når man er alene på motorvejen, og den kan også sagtens tage en rundkørsel så man får et smil på læben. Så er det da rigitgt nok at der er mange andre biler der er bedre på en bane...men af de 40K jeg kører om året er måske kun ca 20 km på en bane. Så hvorfor skulle jeg købe en bil der ville irretere mig til daglig og kun bringer glæde de par gange om året man kommer til Sturup...just my 50 cents
Jeg er helt enig med dig Christian. Glæder mig stadig til en tur i din S4-er når jeg kommer hjem fra Peru :P
Besvaret

Har prøvet den nye, men ikke den gamle... Den nye er absolut super, men stadig noget "trang"... Af en eller anden årsag er den langsommere end min S6'er, men absolut ikke nogen snegl på vejen...

Besvaret

Jeg har haft begge 1998 2001 2003 mener ikke der er lavet andet om ind lygterne på 2005.. men 2003 s4 er blevet alt for tung og for meget morfar som c32 .. og hvis man vil ha sport er det 996 og m3... men klart en super fed bil :):)

Besvaret
Ja' date=' og det er så der jeg slet ikke fatter noget ... Nu VED jeg, jeg får mange på nakken, men en bil som RS6 er da fuldstændig tåbelig... Det er MIN mening, og den vil jeg ha' lov at ha'.... En stationcar der kører som en raket.... hvorfor ??? Så man kan komme hurtigt frem med barnevognen eller ??[/quote'] Det kan jo tænkes at det er manden som vil have hk, og konen der vil have det praktiske med i bilen. Så er det jo godt at der er blevet lavet biler som RS4, RS6 og CL65 amg
Besvaret
Jeg er helt enig med dig Christian. Glæder mig stadig til en tur i din S4-er når jeg kommer hjem fra Peru :P
du siger bare til, så finder vi ud af det ;-) Peter: sålænge det ikke er en CSL'er du stiller med, så vil jeg gerne gå sådan en bimmer tæv Har i øvrigt også prøvet den nye S4 og det er rigtigt som Peter skriver at der er blevet mere morfar over den...selvom den har 79 heste og 10nm mere har den samme 0-100 tid som den gamle. men det er jo en dejlig pendler bil
Besvaret
Har i øvrigt også prøvet den nye S4 og det er rigtigt som Peter skriver at der er blevet mere morfar over den...selvom den har 79 heste og 10nm mere har den samme 0-100 tid som den gamle. men det er jo en dejlig pendler bil
så stik mig en blød hat og kald mig morfar, for den vogn vil ..... gerne eje :D
Besvaret

Skriver i lige tid og sted så vi kan se det går rigtig til. Og der er sikkert andre der kunne tænke sig at give den S4 røv :o)

Besvaret
man må jo have lov at have sin mening uden af skulle ha folk på nakken...også dig palle. Min mening er dog at en RS6 er en fantastisk bil. Den kombinerer komfort og fart i en højere sammenhæng. Hvem synes ikke det er fedt at losse til den en dag når man er alene på motorvejen, og den kan også sagtens tage en rundkørsel så man får et smil på læben. Så er det da rigitgt nok at der er mange andre biler der er bedre på en bane...men af de 40K jeg kører om året er måske kun ca 20 km på en bane. Så hvorfor skulle jeg købe en bil der ville irretere mig til daglig og kun bringer glæde de par gange om året man kommer til Sturup...just my 50 cents
Det altsammen skal hænge sammen, men jeg er enig. Hvis man har mulighed for at opfylde sine drømme omrking biler (uanset mærke, model og hk), hvorfor så ikke gøre det. Desuden, så er det jo heldigt man har venner der har hurtige biler når man selv ikke går med den store racer i maven =) ..
Besvaret
Hvad med en motorcykel med lidt power på 350 Hk på et cykelstel. http://www.usabil.nu/databas/Detalj.asp?ID=44305 Det er endda den lille model, storeborderen "Big Block" har 501 HK Jeg så 2 stk i Köbenhavn i sidste weekend og så endda på danske plader.
Nu er jeg lige landet.. Og vi målte over 800km/t på GPS'en .. Se det kan ingen bil .. eller motorcykel .. slå (altså biler på plader og ikke dem der køre rundt i en ørken).. og hvilket optræk .. Det eneste minus var komforten og så skulle jeg betale 40kr for maden .. (tsk SAS) ;)
Guest Supermule
Besvaret

til gengæld er jeg hurtigere på de første 40 m.... ;) eller igennem brobizz'en....

Besvaret
til gengæld er jeg hurtigere på de første 40 m.... ;) eller igennem brobizz'en....
HEhe ja det er rigtigt og forhåbentlig opfanger man ikke samme modvinde som jeg gjorde. en modvind på 100km/t det er vildt!
Besvaret
CSA: hvornår kommer du forbi :) jeg gir Cola og pepparkakor... Nu er det vel ikke en voldtunet en du har :):)... Hader at få baghjul :)
hehe den er ikke HELT standart...Dahlbäck har haft nallerne i den og smedet en ny chip og en udstødning til den...så du skal nok give den M3'er godt med peber(kakor) for at følge med ;-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...