Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Gad vide hvordan listen havde set ud i Sverige.... Den her bærer jo tydeligt præg af at være dansk - da jeg tvivler på at bl.a. Fiat ville være på listen ;) Desuden er jeg ret sikker på, at de fleste af MB´erne er Taxa´er. Ikke at jeg er forudindtaget...meeen *hehe Ud af 730 noterede fartsyndere, kørte de 109 VW 82 Peugeot 70 Ford 69 Toyota 49 Opel 45 Citroen 45 Mercedes 29 Mazda 25 Nissan 25 Fiat :lol:

Besvaret

HVAD!!! snyd du kan rette uden man kan se det. Skulle lige til at kommentere på at Ribe vel i bund og grund ER den del af Danmark..... Mor er ikke vred, Mor er skuffet..

Besvaret

På Øresundsbroen ville den se således ud: (prioriteret) 1. Porsche (alle med samme nummerplade: TRI9TY??) :laugh: 2. Audi 3. BMW 4. Mercedes Benz 5. Skoda 6. Toyota Hiace (kun i retning MOD Sverige på vej efter afgiftsfrie sodavand) :D

Besvaret
HVAD!!! snyd du kan rette uden man kan se det.
Hvis du når at rette indenfor et minut eller to' date=' fra du sendte den oprindelige post, så skriver forum-softwaren ikke [i']"Editeret af xxx bla bla dyt zwoosh kl. klonk" :)
Besvaret
På Øresundsbroen ville den se således ud: (prioriteret) 1. Porsche (alle med samme nummerplade: TRI9TY??) 2. Audi 3. BMW 4. Mercedes Benz 5. Skoda 6. Toyota Hiace (kun i retning MOD Sverige på vej efter afgiftsfrie sodavand)
STOR humor, Homer!! :th2: :laugh:...men duk dig. Martin pudser hunden på dig om lidt ;)
Besvaret
STOR humor, Homer!! :th2: :laugh:...men duk dig. Martin pudser hunden på dig om lidt ;)
Ja Homer, du skal da eddermandme ned i knæ hvis den skal have en chance for at få fat:lol:
Besvaret
Er det ikke helt lige meget hvor mange hk de har? Jeg har 2 BMWere med 286hk og 343hk' date=' men det er sgu altid i Hi-ace'en med 80 hk, man bliver knaldet i (4 gange på 2 Mån.)[/quote'] Du mener altså at Hi-ace skal højere op på listen;-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...