Guest Jane Skrevet November 9, 2005 Rapporter Skrevet November 9, 2005 Er der nogen der ved hvor langt der er fra Malmö c til Herlev?
Nils Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Er der nogen der ved hvor langt der er fra Malmö c til Herlev? try this http://www.se.map24.com/ :)
tommy_h Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Jeg køre til virum hver dag som ligger lidt længere oppe, der har jeg ca 72 km når jeg køre gennem byen så jeg vil tro at til herlev har er der vel ca 65km når du tager M3.
Guest Palle... Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 så jeg vil tro at til herlev har er der vel ca 65km når du tager M3. Der er også cirka 65km hvis du kører Toyota Damn, I'm funny.... Hedder det iøvrigt ikke O3 ?? (Ring 3)
tommy_h Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Der er også cirka 65km hvis du kører Toyota Damn, I'm funny.... Hedder det iøvrigt ikke O3 ?? (Ring 3) palle der er både M3 og O3, o3 er omfartsvejen, og M3 er motor stien, som de er ved at udbygge :) Har toyota da andre måleenheder, har sq aldrig kørt sådan riskoger :D
eingin Besvaret November 9, 2005 Rapporter Besvaret November 9, 2005 Herlev, jeg elsker den by :) ca. 70 til ballerup.. Så de 65 lyder ikke helt ved siden af.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu