Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Advarsel: Giv IKKE Nierle din eks. arbejds email adresse, for de fatter ikke etik og lovgivning for spam efter køb.Jammen man melder sig bare af bagefter.... yeah right.... nu har jeg sagt det ..... tro mig jeg har forsøgt at hjælpe en kollega med problemet... :fight:

• 4 months later...
Besvaret

Hvad er forskellen? øh, dette er måske et dumt spørgsmål, men jeg er desværre ikke teknisk anlagt :scared: Hvad er forskellen på DVD+R og DVD-R ? (er der nogen forskel eller det det bare 2 forskellige måder at stave det på?) :confused: Regner med at det er dem som man skal bruge når man skal optage på en dvdmaskine.

Besvaret

Ja hvis den vel og mærke kan optage på begge medier.... Det er der hele humlen er.... Nogen opfandt -R , så blev nogle andre sure og ville også have en bid af kagen , og lavede +R... Mht kvalitet, så er der ikke forskel... nogen vil dog helt sikkert påstå noget andet, dog skulle +R, være en anelse bedre....

Besvaret
Ja hvis den vel og mærke kan optage på begge medier.... Det er der hele humlen er.... Nogen opfandt -R , så blev nogle andre sure og ville også have en bid af kagen , og lavede +R... Mht kvalitet, så er der ikke forskel... nogen vil dog helt sikkert påstå noget andet, dog skulle +R, være en anelse bedre....
Ok, så man skal faktisk tjekke sin dvdmaskine (det må vel stå et sted). Hvorfor skal de også gøre tingene så besværlige :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...