Jønsson Skrevet November 10, 2005 Rapporter Skrevet November 10, 2005 Nogen der har et godt sted til køb af billige DVD - R'er?
Gio Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 www.wesellcd.com & www.nierle.de Bemærk at det ene firma kan være billigere end det andet på et bestemt mærke!!
Michael Rasmussen Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Du kan også se på www.billigmedien.de
Guest ThomasO Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Advarsel: Giv IKKE Nierle din eks. arbejds email adresse, for de fatter ikke etik og lovgivning for spam efter køb.Jammen man melder sig bare af bagefter.... yeah right.... nu har jeg sagt det ..... tro mig jeg har forsøgt at hjælpe en kollega med problemet...
Gio Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 Jeg har kun gode erfaringer med Nierle. Men sådan er der jo så meget...
Jack Besvaret November 10, 2005 Rapporter Besvaret November 10, 2005 øøh hvorfor bruger i ikke http://mediecentralen.com/, som er dansk ejet samt varerne leveres fra malmö `? Men jeg har ikke kigge på priserne og sammenlignet.
Jønsson Besvaret November 10, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 10, 2005 Nogen der har et godt sted til køb af billige DVD - R'er? Undskyld, jeg mente i Malmø, kender godt de pågældende web-sider, men svenska posten tager lige 125 kr. i forsendelse...
Malene Besvaret March 23, 2006 Rapporter Besvaret March 23, 2006 Hvad er forskellen? øh, dette er måske et dumt spørgsmål, men jeg er desværre ikke teknisk anlagt Hvad er forskellen på DVD+R og DVD-R ? (er der nogen forskel eller det det bare 2 forskellige måder at stave det på?) Regner med at det er dem som man skal bruge når man skal optage på en dvdmaskine.
claus Besvaret March 23, 2006 Rapporter Besvaret March 23, 2006 Ja hvis den vel og mærke kan optage på begge medier.... Det er der hele humlen er.... Nogen opfandt -R , så blev nogle andre sure og ville også have en bid af kagen , og lavede +R... Mht kvalitet, så er der ikke forskel... nogen vil dog helt sikkert påstå noget andet, dog skulle +R, være en anelse bedre....
Malene Besvaret March 23, 2006 Rapporter Besvaret March 23, 2006 Ja hvis den vel og mærke kan optage på begge medier.... Det er der hele humlen er.... Nogen opfandt -R , så blev nogle andre sure og ville også have en bid af kagen , og lavede +R... Mht kvalitet, så er der ikke forskel... nogen vil dog helt sikkert påstå noget andet, dog skulle +R, være en anelse bedre.... Ok, så man skal faktisk tjekke sin dvdmaskine (det må vel stå et sted). Hvorfor skal de også gøre tingene så besværlige
Party Besvaret March 23, 2006 Rapporter Besvaret March 23, 2006 Kan også anbefale www.mediecentralen.com God service. og hjælpsomme. jeg har handlet 4-5000 skiver. så jeg giver dem 5 stjerner...
Johan Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Kan også anbefale www.mediecentralen.com God service. og hjælpsomme. jeg har handlet 4-5000 skiver. så jeg giver dem 5 stjerner... Damn du må brænde meget.......... ;)
aj Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Damn du må brænde meget.......... ;) At dømme ud fra navnet, kan det være han holder en masse fester ;) (sorry, kunne ikke nære mig)
Party Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Damn du må brænde meget.......... ;) HEHE en de fleste er dog til arbejdsbrug. Hvad skulle man ellers brænde
Johan Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Nååå ja, det havde jeg lige glemt.............yes yes arbejdsbrug ;)
hsahirf Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 så slipper man også for KODA-afgiften :th2: :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu