birkster1977 Skrevet November 14, 2005 Rapporter Skrevet November 14, 2005 Hejsa. Er der nogen herinde som kender et billigt sted (helst i malmö området) at få skiftet støddæmpere, lidt akut, da mine er i temlig dårlig stad og lidt farlige at køre med. Jeg har lige talt med ViaNor, som kan den slags, men de vil have totalt 8400 sekk for at skifte 4 støddæmpere på min Audi A6 (2.6 1995), det syntes jeg er rasende dyrt, det må da kunne gøres billigere. De 3 steder jeg har kontaktet nu ligger prisen på godt det samme, men her er tale om org. Audi dele, det behøver det bestemt ikke at være, men det er det eneste de vil montere i den :-(
Gio Besvaret November 14, 2005 Rapporter Besvaret November 14, 2005 Jeg mener at kunne huske en pris på 12-1300 kr/stk. i indkøb, sidst jeg tjekkede...så et eller andet sted lyder de oplyste priser jo ganske "rimelige". Knaldhamrende dyrt - men sådan er det jo at køre i Ringenes Herre. Kvalitet koster. Desuden skal bilen vel også spores bagefter...mener jeg. Men hæng mig ikke op på det.
larscph Besvaret November 14, 2005 Rapporter Besvaret November 14, 2005 Jeg tror det er prisen... Det kostede 7000 dkk for 4 støddæmpere i min BMW 530dA 2002 model. Det var Sachs dæmpere de satte i. Undersøgte prisen 4-5 steder og det blev ikke billigere, men kostede på den gale side af 10.000 dkk hos BMW. Og jeg ville så alt andet lige heller ikke forsøge mig med et eller andet no-name, low-budget mærke for at spare 1000 kroner eller hvad det kunne blive til.
Peter H. Besvaret November 14, 2005 Rapporter Besvaret November 14, 2005 Brikster: jeg pröver lige at finde en pris til dig imorgen :):)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu