Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Vil lige høre om der er én eller flere af jer som har gjort jer erfaringer med en møbelpolstrer i Skåne? (Helst indenfor en vis radius fra broen). Vi har lidt møbler, som godt kunne trænge til en god og kærlig omgang. Jeg har forsøgt at finde en på nettet, men ingen er øjensynligt online, så jeg kan ikke se nogen resultater på før/efter reparation. Er der nogen der kan anbefales - og priser hvordan mon det ligger med det? (Bare hvis du har sådan et godt slaw på tasken ik' ;) ) På forhånd tak, Winnie

Besvaret
Hej, Vil lige høre om der er én eller flere af jer som har gjort jer erfaringer med en møbelpolstrer i Skåne? (Helst indenfor en vis radius fra broen). Vi har lidt møbler, som godt kunne trænge til en god og kærlig omgang. Jeg har forsøgt at finde en på nettet, men ingen er øjensynligt online, så jeg kan ikke se nogen resultater på før/efter reparation. Er der nogen der kan anbefales - og priser hvordan mon det ligger med det? (Bare hvis du har sådan et godt slaw på tasken ik' ;) ) På forhånd tak, Winnie
Sig navnet: möbeltapetserare - et af de skøreste ord i svensk :tongue2::laugh:
Besvaret
Sig navnet: möbeltapetserare - et af de skøreste ord i svensk :tongue2::laugh:
Ha ha - ja det er godt nok specielt. Men tak for at du fortæller mig det - måske kan det lykkedes mig at finde én på nettet under den betegnelse i stedet. Jeg kigger... :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...