Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I skal simpelthen prøve den her: http://www.hitta.se/ Jeg tastede min adresse ind under var: og vupti et kort kommer frem..hmm ikke så imponerende men i højre side er der faktisk et billede af ejendommen... ret cool!! især hvis man er ude og skal kigge efter hvor man vil bo.

Besvaret

Jeg bruger altid hitta.se. Prøv f.eks. at taste dit telefonnummer ind. Så kommer det frem hvor du bor ect ect. Ganske anvendeligt hvis man vil finde ud af hvor sælger bor (bil t.ex.) Men, sjovt nok, så kan man hitta alt med denne side...

Besvaret

Mærkeligt, når jeg søger på mit navn så popper mit svenske taletidsmobilnr op med adresse. Når jeg så taster adressen Skvatterevsgatan eller blot Skvatterevsg. så siger den ingen hits. Selvom der lige har stået netop den adresse sammen med mit navn....

Besvaret

Adressen er nok på din mands navn i henhold til ligestillingen i Sverige!!!!!!. Du har nok engang givet dit taletidstelefonnummer til en eller anden instands som så har registreret det og det er så gået ind i Telias database. Hav en god dag

Besvaret
Men' date= sjovt nok, så kan man hitta alt med denne side...
Ligegyldigt hvilke oplysninger jeg taster ind om mig selv, så er der "no hits" - og det er cool :th2: Det kræver vel derfor at man har fastnet telefon eller svensk mobil, før man kan slås op på det website? Med mindre man gider taste sig selv ind manuelt, men hvorfor skulle man det, når man så samtidig skal give Teleadress (som ejer www.hitta.se) lov til at videresælge alle oplysninger de har om en? hitta.se ägs av Teleadress. Teleadress köper personuppgifter från bl a Sveriges teleoperatörer, Posten och SCB. Personuppgifterna förädlas och uppdateras bl a med hjälp av uppgifter från statens person- och adressregister ("SPAR") och information som lämnas direkt av de enskilda personerna. Teleadress behandlar personuppgifterna och säljer dem vidare för abonnentupplysning, logistiktjänster, analystjänster och marknadsföring. Mer information om Teleadress behandling av personuppgifter hittar du på www.teleadress.se. Genom att skicka in kompletterande personuppgifter direkt till Teleadress samtycker jag härmed till att Teleadress behandlar personuppgifter om mig som jag själv har lämnat till Teleadress eller som Teleadress har inhämtat från någon annan källa (bl a teleoperatörer) för ovan nämnda ändamål.
Besvaret
Blæret! Lidt i stil med Google earth. Blev sq overrasket over hvor detaljeret et kort der er over malmø. Nogen der har en ide om hvor gamle de kort er?
Kender du det kort der er på malmo.se ?? Kig under luftfoto... :th2:
Besvaret
Kender du det kort der er på malmo.se ?? Kig under luftfoto... :th2:
Nææ men kender til en del luftfotos over Thule :th2: og med lidt bestikkelse man vel få lavet et super close up af boligen derhjemme heroppe fra :rolleyes:
Besvaret
Blæret! Lidt i stil med Google earth. Blev sq overrasket over hvor detaljeret et kort der er over malmø. Nogen der har en ide om hvor gamle de kort er?
Kortene er i hvert fald fra i sommer. Jeg kan se på min adresse, at det er taget efter, at jeg havde indbrud i min have, og før jeg flyttede resterne af espallieret.
Besvaret
Kortene er i hvert fald fra i sommer. Jeg kan se på min adresse' date=' at det er taget efter, at jeg havde indbrud i min have, og før jeg flyttede resterne af espallieret.[/quote'] Lidt off topic, men øhmm hvordan begår man indbrud i en have? Eller er det hærværk i haven? :confused:
Besvaret

Jeg har espallier om "hele" haven, som er meget lille. En mand stod i sommer kl. 3 om natten og hamrede på vores indgangsdør, som er låst om natten. Jeg vågnede og stod op -uden at tænde lys- for at se, hvem det var. Da jeg -uden at vende persiennen ret meget- ville kigge ud, var "gerningsmanden" på vej over mit stakit, som er ca. 1,8 m. højt. Han sprang ned i haven og væltede en havestol, som blev smadret, og begyndte så at hamre på min havedør, som er af glas. Jeg blev stjernetosset og sprang hen og åbnede havedøren -åh ja, jeg er idiot- og råbte, hvad f..... han havde tænkt sig. Han blev ved med at råbe, at han ville lukkes ind. havde jeg tænkt, og det lykkedes mig at få døren smækket i og låst. Men han blev ved, og til sidst råbte jeg til ham, at jeg ville ringe til polisen, og så løb han ud ad lågen. Det vil sige, han sprang ud gennem espallieret, så det knækkede i mange stumper og fløj over det hele og så var han væk. Mærkeligt nok havde ingen af naboerne hørt larmen, men næste dag kom flere naboer og spugte deltagende, om jeg havde haft indbrud. Hvor f..... var de om natten, da jeg, ene kvinde, havde brug for dem?? :fight:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...