bluee Skrevet November 23, 2005 Rapporter Skrevet November 23, 2005 10 uger.. så lang tid går der før jeg kan få min nye bil Nogen der ved om man kan leje/lease/låne en bil indtil da til fornuftige penge? Jeg har ventet med at flytte til SE indtil jeg har bil og nu lader det til jeg skal vente 10 uger mere.. :/
Miriam Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hvis jeg var dig ville jeg købe en billig bil og bruge i den periode, den kan du sagtens sælge igen når tiden for den nye bil er kommet. For at leje en bil skal du regne med ca. 6-7000, pr mdr., inkl 1800 km. Så det løber hurtigt op. Jeg ved ikke helt hvad det er med de svenskere men der er virkelig omsætning i meget billige biler. Vi har hvert år købt vinterbiler og så kørt i dem over vinteren, for så at sælge dem til det sammen eller lidt mere til foråret. Det var mit bud
Guest Trine Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hvorfor ikke købe en brugt bil til 10.000 dem er der masser af.. køre i den 10 uger og sælge den videre.. Vi gav ca 2500 sek for en uges leje af en bil på Statoil. www.statoil.se se under hyrbiler.
Peter H. Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Vi har en honda civic 1,4 fra 1998 km 123,000 (hvis man vil tro på det ) :):) ikke kön men 12.000 sek og det er din :) skal til syn til Mars
Guest Trine Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 http://www.blocket.se/view/6684230.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0 http://www.blocket.se/view/6669211.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0
mrode Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 hmm.. sidder i samme problemstilling, 10-12 ugers leveringstid :( Måske skal jeg gøre det samme - havde ikke troet det kunne betale sig.
Guest Trine Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 hmm.. sidder i samme problemstilling, 10-12 ugers leveringstid :( Måske skal jeg gøre det samme - havde ikke troet det kunne betale sig. Ikke fordi jeg skal presse nogen til noget. Men jeg har en ven der vist nok får leveret sin nye bil i denne uge. Han har en ældre Saab i fin stand han skal af med. Den er nysynet og påstellet og vinterklar. Tror vist prisen hedder 10.000 sek eller deromkring. Det må I ikke hænge mig op på. Skriv PM så kan jeg formidle kontakt.
Hippy81 Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Så dyrt er det ikke :-) Hej, Du kan godt lease en bil for en måned hos AVIS i DK! Ja, du læste rigtigt :-) Jeg har selv haft en splinter ny VW Fox i en måned for 3500,- dkr incl. 2400 km. Grunden er at du jo bor i Sverige, og får derfor en hel anden pris. Eneste ting er at du skal betale med Svensk VISA. Hvis nogen er interesseret, så læg et svar her, så kan jeg skaffe Navn & tlf. nr. til en hos AVIS i KBH. /Brian
bluee Besvaret November 23, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hej, Du kan godt lease en bil for en måned hos AVIS i DK! Hvis nogen er interesseret, så læg et svar her, så kan jeg skaffe Navn & tlf. nr. til en hos AVIS i KBH. Jeg er interesseret! - har ikke svensk Visa men har andre udenlandske visa kort så det burde gå.
mrode Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Hej, Du kan godt lease en bil for en måned hos AVIS i DK! Ja, du læste rigtigt :-) Jeg har selv haft en splinter ny VW Fox i en måned for 3500,- dkr incl. 2400 km. Grunden er at du jo bor i Sverige, og får derfor en hel anden pris. Eneste ting er at du skal betale med Svensk VISA. Hvis nogen er interesseret, så læg et svar her, så kan jeg skaffe Navn & tlf. nr. til en hos AVIS i KBH. /Brian Jeg er også muligvis interesseret, så du må meget gerne skaffe noget mere info.
Hippy81 Besvaret November 23, 2005 Rapporter Besvaret November 23, 2005 Avis God aften, I kan prøve at kontakte: Peter Nilsson Avis Leasing Kampmannsgade 1 1604 København V Tlf.: 3328 6430 Mvh Brian/
bluee Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 Tak for det Brian. Har lige snakket med Peter Nilsson. Man skal bare underskrive en erklæring om man bor i udlandet og betale med udenlandsk kreditkort. Prisen er 3060+moms (3825 incl. moms må det være) for 30dg, men vistnok minimumsleje var 60dg.
mrode Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 For hvilken bil? Det er jo frygteligt med alle de valgmuligheder. Her gik jeg og troede jeg blev nødt til at tage toget de næste 2-3 måneder, men nu kan jeg jo både købe en brugt bil eller lease en ny.. :)
bluee Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 Må være den laveste kategori mener jeg han sagde Orker næsten ikke besværet med at købe en brugt bil og sælge den igen. Men så er der selvfølgelig - det bliver svært at parkere i Malmø med en leje bil. Kan man få boende parkering til en leje bil?
Homer Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Hertz er normalt billigere end AVIS. Snak med Lars Christensen på telefon 7022 1072 eller mail lchr@hertzdk.dk Eneste krav er at man har adresse i udlandet, lejer min. 2 mdr. og betaler med kreditkort
mrode Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Orker næsten ikke besværet med at købe en brugt bil og sælge den igen. Men så er der selvfølgelig - det bliver svært at parkere i Malmø med en leje bil. Jeg har lige på samme måde. Jeg ville dog bare give bilen til min lillebror bagefter, hvis han gad indregistrere den i Danmark. Nu kigger vi på et par valgmuligheder i weekenden og ellers leaser jeg også. Ang. parkering ved jeg det ikke - jeg har allerede fået en parkeringsplads ved min ejendom.
bluee Besvaret November 24, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 24, 2005 Nogen der ringer til Hertz ?
DKSEFR Besvaret November 24, 2005 Rapporter Besvaret November 24, 2005 Det er ikke kun de danske udlejningsselskaber som er interessante. I sommers inden jeg fik min bil havde jeg også behov for at leje en bil i en måned. Kørte en tur til flensburg - Europcar, Hertz og avis er langt billigere i tyskland og du får frie kilometer med i prisen mvh peter
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu