S.H Skrevet November 29, 2005 Rapporter Skrevet November 29, 2005 Hejsa Vi søger pr 1 januar en lejelejlighed i Malmø eller omegn. Vi er en familie på 3 den mindste af os er 10 mdr, næsten alt har interresse så hvis i kender nogen der kender nogen der kender nogen der vil have en lille familie ind i deres lejelejlighed vil jeg meget gerne høre nærmere og meget gerne se evt billeder af lejligheden. Min email : nakpakdee@gmail.com Mvh Svend. :th2:
appleXcore Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 www.blocket.se har et fint udvalg af hvad-som-helst. Der fandt jeg den helt rigtige lejlighed i første forsøg. Her udlejes både fra private og fra företag. Held & Lykke :)
S.H Besvaret November 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 29, 2005 Mange tak skal du have AppleXcore. Er der ingen problemer, for jeg har set på Blocket at de skriver ingen betalingsanmærkninger ? Og hvad skal man som dansker fremvise ? Mvh Svend.
Mohlin Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Har du betalningsanmärkningar är det svårt att få en lägenhet i Sverige. Men de kanske inte kollar danskar?
Guest Trine Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Har du betalningsanmärkningar är det svårt att få en lägenhet i Sverige. Men de kanske inte kollar danskar? Jo da, men som nytilflyttet dansker har man jo af gode grunde ingen betalingsbemærkninger. Eller de fleste har:) Og det er i sig selv et problem at de ikke kan se noget registreret på dig. Vi brugte et print fra RKI som dokumentation i banken samt en udtalelse fra vores tidligere bank i DK.
appleXcore Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Mange tak skal du have AppleXcore. Er der ingen problemer, for jeg har set på Blocket at de skriver ingen betalingsanmærkninger ? Og hvad skal man som dansker fremvise ? Mvh Svend. Jeg ringede udlejeren af lejligheden op en torsdag aften, søndag eftermiddag var jeg i sverige og se lejligheden. Hun fik mit danske personnummer og få dage efter var lejekontrakten skrevet under. Så det gik ret nemt. Ellers så spørg udlejeren inden du tager ud og kigger, han/hun ved helt sikkert hvad du skal bruge :)
S.H Besvaret November 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret November 29, 2005 He he Ja undskyld Mohlin, jeg udtrykte mig forkert før, jeg har ingen betalingsanmærkninger eller problemer med kreditorer. Jeg mente som Moerke fangede hvilke papirer man som dansker skal bruge for at få en lejelejlighed :-) Ja netop en RKI erklæring, en nul restance attest fra kommunen plus udtalelse er de ting som jeg vil bruge. Takker til jer alle. Mvh Svend.
Gio Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Ja netop en RKI erklæring' date=' en nul restance attest fra kommunen plus udtalelse er de ting som jeg vil bruge.[/quote']Så kan du "glæde" dig til du skal have lån i Sverige, eller på anden vis kreditprøves. Jeg er nu, for tredje gang, blevet afvist på et mindre lån - fordi jeg ingen indkomst har i Sverige! Nej...selvfølgelig har jeg ikke dét - og det gjorde jeg også opmærksom på fra starten *suk* Problemet ér at, eks. banken, kredit-prøver dig igennem et tredjeparts-firma. Og da de ikke kan se du har en indkomst, ja så flunker du bigtime. Og nul lån! Nu vil jeg en af de nærmeste dage bevæge mig ned i banken, og forklare dem at jeg tjener mine penge i Danmark. Igen... :(
almir.dk Besvaret November 29, 2005 Rapporter Besvaret November 29, 2005 Så kan du "glæde" dig til du skal have lån i Sverige' date=' eller på anden vis kreditprøves. Jeg er nu, for [i']tredje gang, blevet afvist på et mindre lån - fordi jeg ingen indkomst har i Sverige! Nej...selvfølgelig har jeg ikke dét - og det gjorde jeg også opmærksom på fra starten *suk* Problemet ér at, eks. banken, kredit-prøver dig igennem et tredjeparts-firma. Og da de ikke kan se du har en indkomst, ja så flunker du bigtime. Og nul lån! Nu vil jeg en af de nærmeste dage bevæge mig ned i banken, og forklare dem at jeg tjener mine penge i Danmark. Igen... :( Hej Gio Jeg havde samme problem, derfor gik jeg til banken og fik lån på 2 min. Og ja, jeg arbejder osse i DK. Hilsen ALmir
Sanni Besvaret November 30, 2005 Rapporter Besvaret November 30, 2005 Jeg har en veninde, der bor ved Möllevången. Hun bor i lejelejlighed fra Heimstaden (hedder selskabet), og det har været nemt for hende at få flere af sine venner ind nabolejligheder og sådan. Det drejer sig simpelthen om at ringe omkring d. 1. i måneden og insistere. Lyder tåbeligt, men hun har skaffet tre lejligheder på et halvt år på den måde. :) Sanni
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu