Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg var så nede i banken for at få åbnet en konto så mine penge kunne ligge et godt sted men nej det skal være svært og det eneste manden ville have var: "Letter of recommendation" - Hvad mente han med det? :confused:

Guest Supermule
Besvaret

Der er nogle der skal skrive lidt om dig... En anbefaling om man vil...

Besvaret
Jeg var så nede i banken for at få åbnet en konto så mine penge kunne ligge et godt sted men nej det skal være svært og det eneste manden ville have var: "Letter of recommendation" - Hvad mente han med det? :confused:
Banker har sådan en standardskrivelse liggende de kan printe ud og uderskrive. Det står blot at du har været kunde hos dem og at du har levet op til dine forpligtelser. Ingen detaljeret information. Ring til din danske bankrådgiver og bed om et sådan, så ved vedkommende hvad det er.
Besvaret
Nu spørger jeg måske temmelig dumt, men når du nu var der nede og han sagde det til dig!!! Hvorfor spurgte du ham så ikke hvad han mente???
Besvaret
Nu spørger jeg måske temmelig dumt, men når du nu var der nede og han sagde det til dig!!! Hvorfor spurgte du ham så ikke hvad han mente???
Sikkert fordi ikke alting står lysende klart når man sidder i situationen.. Mange spørgsmål dukker jo først op når man kommer hjem og får tænkt over tingene....
Besvaret
Hvis du ikke kan hjælpe manden med et svar, vil du så ikke la være med at blande dig alt for meget. Det vil trods alt hjælpe en del, en del i positiv retning. Som ny er 1000 vis af sprg og ting som man skal håndtere .....
Besvaret
Hvis du ikke kan hjælpe manden med et svar, vil du så ikke la være med at blande dig alt for meget. Det vil trods alt hjælpe en del, en del i positiv retning. Som ny er 1000 vis af sprg og ting som man skal håndtere .....
Nå dada er der nu kommet ny chef herinde? Det er vel meget logisk at får man noget at vide som man ikke ved hvad er, så spørger om om det!
Besvaret
Nå dada er der nu kommet ny chef herinde? Det er vel meget logisk at får man noget at vide som man ikke ved hvad er, så spørger om om det!
Åh nej ikke dig igen - Kan du ikke lade være med at skrive de steder hvor jeg har oprettet et emne TAK?
Besvaret
TIL gode Thomas Det har ikke noget med "chef" at gøre. Jeg synes (som mange andre) er iriterende at du svar på sprg som du gør. Istedet bland dig uden om. Det bidrager meget! :) TAK
Besvaret

Inden du gør noget forgæves, så vil jeg blot fortælle at jeg havde en såkaldt standardskrivelse med fra min bank, da jeg ville låne penge her i sverige. Dette var bare ikke nok, da min svenske bankrådgiver ville have min danske rådgiver til at skrive, at min bank i DK ville låne mig pengene, hvis jeg havde søgt gennem dem (og de selvfølgelig havde sikkerhed i fast ejendom)..... Altså måtte jeg gennemgå min økonomi med min danske bank så de kunne "anbefale" mig som kunde til et boliglån- gav det mening??? :rolleye:

Besvaret
Inden du gør noget forgæves' date=' så vil jeg blot fortælle at jeg havde en såkaldt standardskrivelse med fra min bank, da jeg ville låne penge her i sverige. Dette var bare ikke nok, da min svenske bankrådgiver ville have min danske rådgiver til at skrive, at min bank i DK ville låne mig pengene, hvis jeg havde søgt gennem dem (og de selvfølgelig havde sikkerhed i fast ejendom)..... Altså måtte jeg gennemgå min økonomi med min danske bank så de kunne "anbefale" mig som kunde til et boliglån- gav det mening??? :rolleye:[/quote'] Jeg havde et brev med fra danske Nordea, som skrev at de havde gennemgået min økonomi og godkendt et lån. Det skal dog siges, at jeg havde fået dem til at se på mulighederne, selvom jeg ikke er kunde i banken. Der var ingen problemer med at få lån overhovedet, banken var bare glad for at jeg havde alle de nødvendige papirer parat. :new:
Besvaret

Tillykke med det:-) Det hjælper altid at have det hele parat så de kan se at man har orden i tingene..... :)

Jeg havde et brev med fra danske Nordea, som skrev at de havde gennemgået min økonomi og godkendt et lån. Det skal dog siges, at jeg havde fået dem til at se på mulighederne, selvom jeg ikke er kunde i banken. Der var ingen problemer med at få lån overhovedet, banken var bare glad for at jeg havde alle de nødvendige papirer parat. :new:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...