Heidi Skrevet December 2, 2005 Rapporter Skrevet December 2, 2005 Når nu så mange vælger at tage springet til den anden siden ( hvor de rigtige danskere bor ) så kunne det være at der er nogen der står med en andelslejlighed de skal af med i kbh området. Eller nogen der kender nogen ;) Min søster mangler en bolig, så 2-3 væresler i pæn stand har interesse. gerne i fornuftig afstand til offentlig transport. Jeg har forsøgt at overbevise om Sveriges fortræffeligheder men hun bider ikke på... Hilsen heidi
Guest Supermule Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Andel er for dyrt... Overtal hende til en ejer. Det er der langt flere penge i... Dog vil jeg anbefale på det kraftigste at hun venter lidt med at købe idet renten er stigende, så derfor vil priserne stagnere, måske endog falde.... Så det er en skidt ting at købe lige pt.
Heidi Besvaret December 2, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 2, 2005 Hun har ikke råd til en ejer... siger banken men hvad ved jeg... jeg ved ikke engang hvad du snakker om når du snakker renten siger og prisen falder Den må vist max ligge omkring 350.000
janlunde Besvaret December 2, 2005 Rapporter Besvaret December 2, 2005 Andel er for dyrt... Overtal hende til en ejer. Det er der langt flere penge i... Dog vil jeg anbefale på det kraftigste at hun venter lidt med at købe idet renten er stigende' date=' så derfor vil priserne stagnere, måske endog falde.... Så det er en skidt ting at købe lige pt.[/quote'] Det hører til spekulation. Og om man skal spekulere lidt videre kan man også vende det om og sige at der skal købes inden renten stiger alt for meget - det perfekte tidspunkt er at købe nu hvor renten er lav...økonomer i DK siger for øjeblikket at huspriserne i DK vil i det kommende år "kun" stige med ca. 5% i gns.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu