Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
forbandede lort for jeg kan ikke komme til at spille de spil pga vores forbandede IT afd der har spærret for en hel masse :mad:
Ok..brizz...rolig nu. Fortæl os lige - hvad KAN du overhovedet på dén forbindelse, udover mail og tekst-surf? :sick:
Besvaret
Ok..brizz...rolig nu. Fortæl os lige - hvad KAN du overhovedet på dén forbindelse' date= udover mail og tekst-surf? :sick::confused: hmm :confused: jo jeg kan køre msn og skype med noget der ligner 5 sec forsinkelse. Til gengæld er det dårlig forbindelse :sick: GIV MIG MIN 10 MBIT!!!
hmm
Besvaret
hmm :confused: hmm :confused: jo jeg kan køre msn og skype med noget der ligner 5 sec forsinkelse. Til gengæld er det dårlig forbindelse :sick: GIV MIG MIN 10 MBIT!!!
Hmm.. Hehe.. Det lyder som den VSAT forbindelse vi "hyggede" med indtil for 3-4 måneder siden. Ikke særlig hurtig, evig lang pingtid og trafikbegrænsining. I sammenligning med det virker den 0,5 mbit/s vi har nu som 100 mbit.. Mindst... :rolleye:
Besvaret
hmm :confused: hmm :confused: jo jeg kan køre msn og skype med noget der ligner 5 sec forsinkelse. Til gengæld er det dårlig forbindelse :sick: GIV MIG MIN 10 MBIT!!!
Lyder som noget sattelitsnask, men nu er båndbreden også ufattelig dyr. Jeg ved de har haft store problemer (læs udgifter) med spildt båndbrede på folks sjov og ballade =) Hvem bliver i hosted igennem Brizz? eller hvad?
Besvaret
Hvem bliver i hosted igennem Brizz? eller hvad?
Har igennem Tele Post Greenland via sattelit. Det er ikke tele post greenland der begrænser den for os. Det er vores IT afd da den er forbrugs afregnet. Man kan tilkøbe en adsl på 512 kb men den kører reelt ikke mere end 70 kb da der er solgt alt for mange heroppe i forhold til den båndbredde der er til rådighed. så det gider jeg ikke kaste penge efter.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...