Jump to content

Folk på landet er sku'.......

Recommended Posts

Guest Palle...
Besvaret
Men igen' date=' så er vi vel enige om at man hellere må anmelde en gang for meget, eller? Helt enig i den med tømmermændene, men stadigvæk blev denne tråd startet fra første hånd og ikke tredje. Nu er det jo dig der laver om på historien med tredje hånd, konens fødselsdag og søndag morgen?!??![/quote'] Jeg laver absolut intet om på historien. Du antager at manden er pædofil alkoholmisbruger der iøvrigt heller ikke kan styre hans hund. Det gør jeg ikke ! Jeg syntes bare det er for langt ude at diskutere hvad der skal gøres ved "en sådan mand"... slap dog lige af... I aner jo ikke en pind om hvad der er sket. Det svarer jo til at politianmelde personer for noget man har læst i Ekstra Bladet.
Besvaret
Jeg laver absolut intet om på historien. Du antager at manden er pædofil alkoholmisbruger der iøvrigt heller ikke kan styre hans hund. Det gør jeg ikke ! Jeg syntes bare det er for langt ude at diskutere hvad der skal gøres ved "en sådan mand"... slap dog lige af... I aner jo ikke en pind om hvad der er sket. Det svarer jo til at politianmelde personer for noget man har læst i Ekstra Bladet.
Har du overhovedet tiltro til hvad andre fortæller? Eller skal man have været der selv for at have en mening? Hvor får du dine meninger fra? Læser du aldrig avisen, nu da du alligevel ikke tror på det der står? Nu blev der jo, FRA FØRSTE HÅND , lagt op til, uden at drage forhastede konklusioner, at manden ikke kunne passe sin hund og lod sin datter, der ikke kunne håndtere dette, gøre det. At han så lugtede af alkohol og var ligeglad gør vel ikke tingene bedre? Derefter kommer folk med gode eller dårlige råd, som personen på første hånd så kan vælge at følge eller lade være... Det har INTET med moralens vogtere at gøre, men svarer vel bare til at interessere sig for om folk nu trives...
Guest Palle...
Besvaret

Jønsson...Nevermind... den dag vi bliver enige, det er den dag vi ved hvem der skød JFK.

Guest Palle...
Besvaret
Har du overhovedet tiltro til hvad andre fortæller? Eller skal man have været der selv for at have en mening?
LOL ... ja, du har jo tidligere givet ganske gode eksempler på at ha' en mening om noget du ikke selv vidste noget om ... :lol:
Besvaret
Jønsson...Nevermind... den dag vi bliver enige' date=' det er den dag vi ved hvem der skød JFK.[/quote'] Ja, der bliver nok rørte vande når vi støder ind i hinanden, hvilket vi nok gør, da vi deler fælles venner... :th2:
Besvaret
LOL ... ja' date=' du har jo tidligere givet ganske gode eksempler på at ha' en mening om noget du ikke selv vidste noget om ... :lol:[/quote'] Nej, jeg danner mig netop mine meninger ud fra hvad jeg ser, hører og læser. Hvorimod dine meninger kommer til dig når du sidder og stirrer ind i væggen derhjemme... Du fatter åbenbart ikke at denne tråd startede fra personen der selv havde oplevet det skete, derfor må man gå ud fra at det er rigtigt, ellers var der jo ligesom ikke nogen mening med at læse indlæggene herinde og besvare dem, vel? :mad:
Besvaret
Jamen, jeg syntes du skulle prøve at anmelde noget som en anden person har oplevet og beskrevet for dig. Det skal da nok give nogle muntre indslag på politistationen. Hvem der fatter hvad kan man jo altid diskutere. Du plejer jo ihvertfald at være helt ukritisk i din bedømmelse af kilde. Det har du jo givet udtryk for flere gange.
Det har jo netop aldrig været oppe at vende at andre end personen som havde oplevelsen skulle anmelde det. Men når nu naboen giver sine børn tæsk dag ud og dag ind, så banker jeg da bare på for at høre, om jeg må kigge på inden jeg anmelder det. :th2:
Besvaret

Sikken en debat ;) Ok for at tage fat i det fra en ende af.... Der skete (heldigvis) ikke noget med min hund og derfor har jeg bestemt ikke tænkt mig at politianmelde, da jeg ikke kan ringe til politiet og sige "hey der var en hund der var VED at æde min hund, og den er desuden berygtet i hele området hvor jeg bor for at gøre udfald mod alle hunde''" de ville jo bare ryste på hovedet og tænke jeg var gak i låget. Der ligger to ting i det her, jeg går over til en familie og regner med (lidt naivt måske...... :rolleyes: ) at jeg vil møde en hvis forståelse, da disse mennesker l ligesom mig selv har en hund og derfor må vide (håbede jeg) at det sidste i verden man ønsker, er at der skal ske ens hund(e) noget. Men skuffet blev jeg, da denne man var absolut ude af stand til at opfatte alvoren i det jeg prøvede at give udtryk for ......På mit ellers udemærket svenske :D At de derudover lader deres datter på 12 år, der ikke er i stand til eller kan forventes at styre denne hund eller påtage sig ansvaret for hvad der kunne ske, hvis der en dag sker det frygtelige at den skulle "få fat" i en anden hund og gøre den fortræd....Er i mine øjne fuldstændig uacceptabelt. Hunde er IKKE legetøj og specielt store hunde med mange kræfter, De kan i de forkeret hænder, være rigtig farlige og så er det sku næsten lige meget om det er en Labrador eller en Amstaff..... Men at det så viste sig at faren åbenlyst var beruset og lugtede kraftigt af alkohol, var knap så heldigt, det er klart at jeg i mit eget hoved har "stemplet" manden. Men som andre herinde har skrevet har jeg INTET belæg for at gøre noget yderligere ved den sag, da der kunne være 100 forklaringer på hvorfor han var fuld.....Hvilket nu engang i sig selv ikke er forbudt. På den anden side, oplever jeg igen der sker noget og jeg bliver nød til at gå derhen. Så vil jeg da være yderst opmærksom på farens adfærd......Ville du ikke??? smil fra

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...