Jønsson Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 Og prøve lige at læse Moerkes indlæg igen, inden DU bliver til VI.
Kasper Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 Jeg er også blevet taget for 84 km/t i 50 km zone på Frederikssundvej. Her blev jeg orienteret om at det danske politi ikke kan tage et udenlandsk kørekort. Hvis sagen er af grov karakter vil de dog sende sagen til det pågældende land. I netop mit tilfælde oplyste jeg mit dk personnummer og de fremsendte bøden, på 2500,- Udenom de svenske myndigheder. Tror det skal være meget slemt før de sender det videre, hvis man erkender sine synder :D Politiet er som forsikringsselskaber, de siger man ikke kan handle om prisen.
Jønsson Besvaret December 8, 2005 Rapporter Besvaret December 8, 2005 Til orientering :) Palle og jeg er blevet enige af andre veje, vi lagde arm og jeg tabte, pis!
Nif Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 Looool HAHAHAHAH I er BARE for grineren i 2 !!! Det er jo HVER gang !!
Guest Palle... Besvaret December 9, 2005 Rapporter Besvaret December 9, 2005 HAHAHAHAH I er BARE for grineren i 2 !!! Det er jo HVER gang !! Vi kæmper jo for at bevare stillingen .... Tænk hvis nogle skulle overgå os
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu