Jump to content

Ny og lidt ensom i Bunkeflostrand

Recommended Posts

Skrevet

Hej.. Så er vi også endt i landet mod øst, nærmere betegnet Strandhem / Bunkeflostrand / Malmö. En helt fantastisk by, ikke mindst naturen.. Vi har efterladt vores vennekreds i dk. i en forventning om at kulturlivet og fællesaktiviteter, sport mm. måtte være i højsædet i det svenske. Men selv efter 6 måneder, er jo helt umuligt at finde nogle aktiviteter i det lokalsamfund, hvor man kan finde ligestillede. Er der måske nogen i dette forum, som kender til aktiviteter i Bunkeflostrand hvor man kan møde mennesker irl.??. Håber på det bedste, da vinteren jo kan være kold og lang uden at møde andre mennesker. /Jane & René

Guest Palle...
Besvaret

hehe.. Jeg ved da at der findes en skydebane i Bunkeflo... altså, for sportsskydning... ved dog ikke hvor relevant det er for ret mange mennesker...

Besvaret

Tja - den bedste møde at møde folk på er at lave nogle børn... Så er der mødregrupper, forældregrupper, børnegrupper, krisegrupper og hvad ved jeg... Ellers er der en meget aktiv idrætsforening (primært fodbold) i Bunkeflostrand, og såmænd også et medborgerhus (det store gule overfor købmanden)... God fornøjelse!!

Guest Palle...
Besvaret
Tja - den bedste møde at møde folk på er at lave nogle børn... Så er der mødregrupper' date=' forældregrupper, børnegrupper, [u']krisegrupper og hvad ved jeg...
LOOOL :thumbup:
Besvaret

Jamen som jeg så tit har sagt så er vores døre altid åbne, og vi giver da gerne kop et eller andet (bor selv i Bunkeflostrand) kan dog godt være i skal have krise hjælp bagefter, efter en aften med vores to unger :)

Besvaret

Kan du ikke lige poste menu'en ?? Endnu bedre, kan du ikke lave en uge menu ?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...