Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Champagnekorv 99 SEK min 10 stk... god damn... hvem mon liiige køber for 1000 sek hotdog ???

Guest Supermule
Besvaret

Rikke kan heller ikke gå forbi en pølsevogn..... Det er ligesom hendes far. Hold da kæft det tager lang tid at komme fra Kgs. Nytorv til Imperial... :( Helt sort.... Tror de kommer noget i....

Besvaret
*ummm*...der er vist en mindre ekskursion på vej :th2:
Skal vi mødes inden vi skal spille pool ?? Så kan vi jo gi' en rapport imorgen :th2:
Besvaret
Skal vi mødes inden vi skal spille pool ?? Så kan vi jo gi' en rapport imorgen :th2:
Jeg får svært ved det tidsmæssigt, da jeg skal nå at vaske færdig inden ball´erne slippes løs. (Vasketid kl 16 -->)
Besvaret

Nu har jeg været der, og som dansker der elsker pølser må jeg sige føj for den lede der sætter jeg aldrig mine ben igen:( Der var virkelig ikke særligt indbydende der og der var ikke noget der bare mindede om en pølserister??? Vi bestilte 2 af husets bedste pølser og de blev smidt ind i en ovn og varmet op!!! Hvad fanden bilder han sig ind, ovnen er sq da til brød! Jeg er slet ikke til pølser der bliver varmet op, de skal sq ristes ellers kan man ligeså godt købe en rød med brød, hvilket sandsynligvis også havde smagt bedre!

Besvaret
Vi bestilte 2 af husets bedste pølser og de blev smidt ind i en ovn og varmet op!!! Hvad fanden bilder han sig ind, ovnen er sq da til brød!
:scared: Her troede jeg jeg kunne få en Karl stegger i vest i ordentlig kvalli når jeg kom hjem, men så man nøjes med 2 fra bassin'et med kage isteddet for :mad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...