Nif Skrevet December 21, 2005 Rapporter Skrevet December 21, 2005 Nogen som ved hvad der er blevet af www.redspot.dk Har ikke kunne finde deres side de sidste par dage.
Gio Besvaret December 21, 2005 Rapporter Besvaret December 21, 2005 Ja...www.redspot.dk er pænt utilnærmelig for tiden. Desuden synes jeg min ip-telefoni hos samme knager lidt i leddene. Jeg har problemer med udfald i lyden, samt manglende "hul" på mobil-gateway´en. *Dobbelt-hmm* Jeg overvejer lidt Telsome...men ser liiiige sagerne an julen over.
Guest Supermule Besvaret December 22, 2005 Rapporter Besvaret December 22, 2005 Ved du noget jeg ikke ved Gio??? Det ligner ikke Aksel at der er noget galt... Tror du han er ved at knække halsen??
Guest Trine Besvaret December 22, 2005 Rapporter Besvaret December 22, 2005 Jeg overvejer lidt Telsome...men ser liiiige sagerne an julen over. Og jeg er stadig i den syvende himmel med Telsome.. stadig upåklagelige klar lyd... ingen udfald overhovedet, ingen forsinkelse, ingen genklang...
Gio Besvaret December 22, 2005 Rapporter Besvaret December 22, 2005 Ved du noget jeg ikke ved Gio??? Det ligner ikke Aksel at der er noget galt... Tror du han er ved at knække halsen??Nej...jeg har ikke haft fat i ham længe. Men jeg synes bare at noget lugter lidt "brændt" et sted...desværre. Men lad os nu se. Kan jo tænkes de har glemt at betale regningen til webhotellet ;)
Gio Besvaret December 23, 2005 Rapporter Besvaret December 23, 2005 http://www.redspot.info/page.aspx?ID=050590A2-18EF-4E97-A89C-F66EAB121B3C
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu