Jump to content

Autolakerer!! Haster.....

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Jeg har ridset Rikke's helt nye bil........ :mad::mad: Var inde og kysse et autoværn på motorvejen grundet en slingrende lastbil... Jeg skal bruge en autolakerer der ved hvad han laver!! og det haster..........

Guest Supermule
Besvaret

jo :( Det er helt korrekt... Jeg var også en "smule" oppe og køre.... I mere end én forstand... :fight::mad:

Besvaret
jo :( Det er helt korrekt... Jeg var også en "smule" oppe og køre.... I mere end én forstand... :fight::mad:
Det vil sige at lastbilen nu er forsvundet fra jordens overflade...og sikkert ikke er genkendelig, hvis den nogensinde dukker op igen!? ;)
Guest Supermule
Besvaret

Nej jeg havde ingen mulighed for at bevise det var hans skyld... Så det var ind på den næste rasteplads(på toppen af Hallandsåsen) og besigtige skaderne(ikke fuglene).... Det er gudskelov kun kosmetisk og der er ikke revet nogle dele af. Dog er der lidt der skal rettes, men det er en bagatel... Resten er kun et spørgsmål om lidt spartel og lak...

Besvaret

Jeg har en god kontakt nede hos BMW nede i havnen (ejeren), men jeg ved han er på ferie lige nu, men du for alligevel ikke tid andre steder for han er tilbage alligevel, du kan jo give lyd fra dig hvis du er interesseret ?

Guest Supermule
Besvaret

Jeg er MEGET interesseret Miriam! Giv mig endelig lidt mere info!!

Jeg har en god kontakt nede hos BMW nede i havnen (ejeren)' date=' men jeg ved han er på ferie lige nu, men du for alligevel ikke tid andre steder for han er tilbage alligevel, du kan jo give lyd fra dig hvis du er interesseret ?[/quote']
Besvaret

Hej Brian Du bor i Vellinge, så vidt jeg husker. Lidt bag i Willys, du kan se det når du kører af motorvejen, ligger Svend Bilmalar. Han har Hököpinge billack. Har lige fået lakeret begge mine BMW'er hos ham, perfekt arbejde til en yderst fin pris. Jeg har hans nummer, men ellers kør ned forbi og hils fra Martin i Östra Grevie (han bor også i byen). Han er flink, dygtig og yderst rimelig. Mail mig på msoprivate@hotmail.com - så skal du få hans nummer. Mvh Martin

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...