Miss W Besvaret December 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 29, 2005 Hej Miss W Hvor i Trelleborg skal i bo? Jeg og min familie flyttet der til 1. feb. Vh Michael Hej Michael, Nej hvor spændende. Vi har købt hus ca. 5 min. gang fra Stadsparken. Et dejligt og roligt område :) Vi glæder os rigtigt meget. Hvad med jer? Smil, Winnie PS. Har sendt dig en PM
Guest Supermule Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Jeg er LYKKELIG for minML'er i det her vejr... Den tyggede sig over Romeleåsen uden dikkedarer og ja, der er MEGET sne i Blentarp! ;)
Kim H Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Denne vinter er vores 3. i Sverige - Skivarp - lidt syd for Skurup. Den første vinter var der - stort set - ingen sne. 04/05 - først var der ingenting - og så kom der voldsomme mængder - næsten lige som i disse dage. Vi havde forberedt os og købt en højbenet 4-hjulstrækker ... Havde det ikke været for den, var vi sikkert ikke kommet hjem (til tiden) en af de værste dage sidste vinter. 05/06 - indtil nu har der været megen sne - og der er bestemt ikke ryddet, når man skal hjemmefra om morgenen - altså køres der 4-hjulstrukket, hvis man ikke lige holder juleferie :) Motorvejen fra Malmö til Trelleborg omtales ofte i svensk trafikradio, når det sner. Måske har det noget med vejen åbenhed eller vindretningen at gøre, men der tales en del om problemer på den strækning.
Gio Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Jeg er LYKKELIG for minML'er i det her vejr... Den tyggede sig over Romeleåsen uden dikkedarer og ja' date=' der er MEGET sne i Blentarp! ;)[/quote']Jeg har netop været i Ringsted og besøge familien. Og igen...jeg er lykkelig for mine Nokian Hakaappelitaa (staves cirkaaaaa sådan, tror jeg *g*) vinter-pig-dæk. At se bilisterne i Danmark karte rundt på deres sommerdæk (eller helårs-dæk, hvis de er hardcore) er en fryd. Jeg var selv én af de blå-øjede førhen - men skal da love for jeg har fået øjnene op for et rigtigt vinterdæks kvaliteter i sådan et vejr hér. Nå ja...så nævner jeg (næsten) ikke ham padden i en Audi TT (svensk-registreret selvf.) som kæmpede sig op af broen fra Sveriges-siden da jeg kørte herfra. Han havde vist stadig *bling-bling*-fælge og dæk på. De var brede....de så skidegodt ud (tror jeg, hvis jeg ku´ se igennem sne ;))...men bed de fast!? NEJ...han kunne lige så godt spænde ski på bilen. Og når alt det så er sagt, og jeg selv mener jeg står skidegodt fast...så skal jeg da lige nævne at koncentrationen stadig skal holdes vedlige. Ellers kører du hurtigt sidelæns på motorvejen - og så er der ikke langt til "hej-hej autovæ*OOOMPH*rrrn....*auu*"
Kim H Besvaret December 30, 2005 Rapporter Besvaret December 30, 2005 Jeg glemte en kommentar om saltning ... Det er åbenbart ikke helt ualmindeligt at salte. Var hos Biltema i går - der havde de tø-salt på paller - så der må være omsætning i det.
Miss W Besvaret December 31, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 31, 2005 Hej Kim H Tusind tak for dine udførlige svar. :th2: Rigtig godt nytår til dig og alle I andre :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu