bluee Skrevet December 29, 2005 Rapporter Skrevet December 29, 2005 Er lige flyttet til Sverige og har haft en lidt uheldig uge i Danmark. I forrige uge var der en der bakkede ind i min dør og glemte at lægge en besked. Det skal siges døren blev trykket ret meget. Og her for 2timer siden var jeg på vej ind i bilen med døren åben og jeg fik lige mit ben indenfor så kom der en susende og tog døren med sig. Det var en snerydder som gled, men han har godtnok haft meget fart på når han kunne skrælle min dør af. Det skal lige siges det ikke er min bil men en jeg har lejet - hvilket er det positive af det. Moralen er... Ja det ved jeg sgu ikke. Bare godt der ikke skete noget og jeg stadigvæk har to ben.
Gio Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Er lige flyttet til Sverige og har haft en lidt uheldig uge i Danmark. I forrige uge var der en der bakkede ind i min dør og glemte at lægge en besked. Det skal siges døren blev trykket ret meget. Og her for 2timer siden var jeg på vej ind i bilen med døren åben og jeg fik lige mit ben indenfor så kom der en susende og tog døren med sig. Det var en snerydder som gled, men han har godtnok haft meget fart på når han kunne skrælle min dør af. Det skal lige siges det ikke er min bil men en jeg har lejet - hvilket er det positive af det. Moralen er... Ja det ved jeg sgu ikke. Bare godt der ikke skete noget og jeg stadigvæk har et ben.Godt du kom ud af det helskindet! ..og godt der er forsikring på bilen i.f.m. leje-aftalen. Men hvad er selvrisikoen på sådan en omgang?
oleskyum Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Er lige flyttet til Sverige og har haft en lidt uheldig uge i Danmark. . Moralen er... Ja det ved jeg sgu ikke. Bare godt der ikke skete noget og jeg stadigvæk har et ben. Jeg vil nok mene det er bedre du har to ben.
ccdj Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Er lige flyttet til Sverige og har haft en lidt uheldig uge i Danmark. I forrige uge var der en der bakkede ind i min dør og glemte at lægge en besked. Det skal siges døren blev trykket ret meget. Og her for 2timer siden var jeg på vej ind i bilen med døren åben og jeg fik lige mit ben indenfor så kom der en susende og tog døren med sig. Det var en snerydder som gled, men han har godtnok haft meget fart på når han kunne skrælle min dør af. Det skal lige siges det ikke er min bil men en jeg har lejet - hvilket er det positive af det. Moralen er... Ja det ved jeg sgu ikke. Bare godt der ikke skete noget og jeg stadigvæk har et ben. Øv sikken en omgang....men som sagt godt der ikke skete noget med dig, det ville jo ikke have været så godt ;) smil fra
bluee Besvaret December 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 29, 2005 Godt du kom ud af det helskindet! ..og godt der er forsikring på bilen i.f.m. leje-aftalen. Men hvad er selvrisikoen på sådan en omgang? På den første skade hvor jeg ikke ved hvem der har bakket ind i mig - 3000 kr.. den anden har jeg en modpart og det koster mig ikke noget.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu