Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Til min ærgelse fandt jeg her til eftermiddag min bil med en smadret hjørnerude forrest. Mit anlæg var hevet et par cm. ud, men de må have opgivet. Efter at have talt med en nabo fandt jeg ud af, at jeg var en blandt fem der nytårsnat havde fået forsøgt stjålet deres bilradio. Alle var parkeret på vores ejendoms private p-plads. Jeg har holdt her i halvandet år uden problemer overhovedet ... Anyway, inden jeg i morgen tager ned og får ruden skiftet ville jeg høre om nogen kan komme med en anbefaling af et godt sted i Malmö, hvor den slags foretages til en god pris? Jeg har en Opel Calibra. Jeg vil naturligvis kontakte Månssons Glasmästeri som anbefales her på foraet. Samtidigt har jeg søgt på Eniro, hvor Carglass umiddelbart ser tiltalene ud. http://www.carglass.se/varservice/sokverkstad/malmocity.asp

Besvaret

Hej AJ Vi har brugt 'Månssons en del gange efterhånden og de er super servicemindede og hurtige til at tage bilen ind. Absolut kun tilfredshed herfra. Vær opmærksom på de har skiftet adresse fra der ved Värnhemstorget til et sted ude på havnen. Borrgatan tror jeg nok.

Besvaret

jeg brugte også carglass fornylig, de havde styr på det og super god service. men jeg tror ikke de er de billigste i branchen. /Amer

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...