Guest jxhab Besvaret April 19, 2006 Rapporter Besvaret April 19, 2006 Der bliver ikke noget mac til mig, når man ikke kan gå ind i en enhver pc butik og købe dele......... Efter min mening overgiver folk sig til mac fordi det er anderledes og ikke fordi det er bedre.... Det er menneskets trang til at være noget de andre ikke er.... Det er også kun fair, men lidt ligesom homoseksuelles trang til at forsøge at overbevise heteroseksuelle om herlighederne ved analt samleje, virker det sammenligneligt med mac-seksuelle der prøver at overbevise os PC-seksuelle om herlighederne ved en Apple....... Aldrig om jeg ville eje en Apple før den havde samme udbredelse som en pc og hardware'n kostede tilsvarende................................................ :( Mjah. Jeg synes bare det er nederen med folks selvfedhed omkring ting. Det er det der stikker mig i øjnene. Det er ikke Apple. OSX er fint nok, bygget på nogle sunde grundsten og kan man lide det er det jo fint. Windows XP er fint til mig, det kan godt være man så ikke er lige så elitær som andre, men for mit vedkomende er det vigtigeste at jeg har nogle arbejdsredskaber jeg kan bruge, mere end at designet er i orden. Dernæst sagt, så OSX er nu en ting for sig. Tag nu f.eks FBI .. Deres agenter bruger OSX bærbare når de er ude i marken og Windows XP inde på kontoret og det er taget udfra en sikkerhedsvurdering fordi OSX byder på en bedre sikring af operativsystemet end Windows XP gør. I sidste ende sagde Martin det faktisk meget godt for nogle indlæg siden. Det er et spørgsmål om religion :-).. Er man tilfreds med hvad man har er der ingen grund til at ændre på det, OSX eller ej =)
credde Besvaret April 19, 2006 Rapporter Besvaret April 19, 2006 Alvorlig sårbarhed i Mac OS X: http://www.safe2day.dk/index.php?page=article,1953 Hehe, så helt sikkert er det jo heller ikke - men igen, nobody is perfect. Personligt har jeg aldrig ejet en Apple computer (har kun en Ipod mini), men har prøvet at bruge den. Dengang kunne jeg bestemt ikke vænne mig til styresystemet og at musen kun havde én knap og ingen scroll. Men igen, nu kan man garanteret få sådanne ting eller tilslutte Logitech mus + keyboard til. Apple må jo også have indset, at hvis de ikke nærmede sig PC'en, så ville det se sort ud, ellers var de vel ikke gået over til at benytte en Intel platform. Personligt er jeg meget glad for min PC og WinXp går ikke ned, så jeg ser ingen grund til at skifte. Men smag og behag er jo også forskellig, der er jo nogen som kører BMW og andre som kører Kia...
Guest jxhab Besvaret April 19, 2006 Rapporter Besvaret April 19, 2006 Alvorlig sårbarhed i Mac OS X: http://www.safe2day.dk/index.php?page=article,1953 Hehe, så helt sikkert er det jo heller ikke - men igen, nobody is perfect. Personligt har jeg aldrig ejet en Apple computer (har kun en Ipod mini), men har prøvet at bruge den. Dengang kunne jeg bestemt ikke vænne mig til styresystemet og at musen kun havde én knap og ingen scroll. Men igen, nu kan man garanteret få sådanne ting eller tilslutte Logitech mus + keyboard til. Apple må jo også have indset, at hvis de ikke nærmede sig PC'en, så ville det se sort ud, ellers var de vel ikke gået over til at benytte en Intel platform. Personligt er jeg meget glad for min PC og WinXp går ikke ned, så jeg ser ingen grund til at skifte. Men smag og behag er jo også forskellig, der er jo nogen som kører BMW og andre som kører Kia... Det tror jeg du har ret i omkring valget. Sikkerhedshullet, ja intet er sikkert, heldigvis :) .. Omkring valget af Intel, så ligger der meget bag tror jeg. Jeg mindes at Apple i længere tid har været utilfredse både med priser og den varmeudvikling deres tidligere processore havde, Intel var sikkert et billigere valg. Men ja.. Et spørgsmål om smag. Begge kan sikkert løfte folks arbejdsbyrde, lige som en bil kan køre en steder hen, resten er smag og komfort =)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu