Guest michaelbo Skrevet January 10, 2006 Rapporter Skrevet January 10, 2006 http://www.apple.com/ Jeg ska' ha en af hver !!
Gio Besvaret January 10, 2006 Rapporter Besvaret January 10, 2006 http://www.apple.com/ Jeg ska' ha en af hver !!Ja...det var ventet - og sandelig også på tide de fik et performance-spark :)
Xenius Besvaret January 12, 2006 Rapporter Besvaret January 12, 2006 Kan godt lide deres slogan: "what's an Intel chip doing in a Mac? A whole lot more than it's ever done in a PC." Heh heh heh :D
Guest michaelbo Besvaret January 12, 2006 Rapporter Besvaret January 12, 2006 Yepper kan kun sige prøv en Mac. Har været tvunget på Windoze i 3 år pga. arbejde men nu er det kraftedm.... slut med det virusbefængte, ufærdige infantile lort. Unix here I come. Glæder mig som et barn til igen at skulle køre OS X. + den nye bærbare er bare for lækker
Guest Trinity Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Kan også kun anbefale mac. Har selv lige konverteret og er bare super tilfreds på samtlige punkter :)
Guest jxhab Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Pas nu på i ikke får orme i frugtkassen. Der findes skam massere af trusler til MAC og Unix / Linux som kan udnytte systemerne.. Sådan en lækker titanium powerbook mums, gad jeg godt at have =) Jeg tror bare jeg vil køre MAC på min PC, det er meget nemmere så skal jeg ikke ud og investere i udstyr =)
runel Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 http://www.apple.com/ Jeg ska' ha en af hver !! Ahh, det var dog skønt at erfare at der er andre mac-fans i dette forum også! :-) Personligt havde jeg dog håbet at de havde opdataeret deres iBooks først. Jeg havde virkeligt glædet mig til en 13.3" widescreen iBook, men rygtesmedene tog åbenbart helt fejl denne gang. Jeg tror lige jeg slår bremserne i og venter til det indledende hysteri har lagt sig. Det bliver intressant at se hvor godt rosetta kører med det "gamle" PPC software og om der er nogen børnesygdomme i de nye intel-maskiner. Hvis der ikke kommer en iBook med dualcore (krydser fingre) må jeg jo ha en macbook pro... :-D
Guest michaelbo Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Der er måske med lidt malurt i bægeret, lader ikke til at der kan køres dual boot på Macintellerne, da de kører efter EFI og ikke traditionel BIOS øv øv øv. Det betyder at de måske ikke kan køre Windoze ved siden af.
Nif Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Hmm laver de nu også computere, troede de havde bidt i det sure æble og kun lavede IPod og lign;)
boysen Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Jeg må jo indrømme at jeg er dobbelt switch´er..... først pc --> mac ibook --> pc... Jeg kunne ikke leve med at man lidt for tit løb ind i hjemmesider der ikke virkede ordentligt med safari/firefox på mac men uden problemer på pc (incl. firefox). Desuden havde jeg i en periode problemer med min netbank fordi de ikke havde styr på en java opgradering.... Det er bare ikke godt nok.... Sidst men ikke midst så var tempoet ikke tilfredsstillende ifht. pc for pengene... Det er jo så udfordret nu med hjælp fra intel, men jeg tvivler på at jeg ryger den vej igen... design er sgu ikke nok i dette tilfælde.....
Gio Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Æblet kommer med oplevelsen...Intel med hypperne... Sådan har det altid været - indtil nu. Og jeg glæder mig! -- Gio ...æble-fan på 8 år
Guest Trinity Besvaret January 14, 2006 Rapporter Besvaret January 14, 2006 Boysen: Nu ved jeg ikke hvilken version OS du kørte med, men jeg er ikke stødt ind i nogen sider jeg ikke har kunne se/bruge endnu? Min netbank kører også som denne skal. Jeg er i fuld sving med at udbygge med alle de dejlige ting man kan få :)
Guest jxhab Besvaret January 14, 2006 Rapporter Besvaret January 14, 2006 Æblet kommer med oplevelsen...Intel med hypperne... Sådan har det altid været - indtil nu. Og jeg glæder mig! -- Gio ...æble-fan på 8 år Jepsen og nu kommer frugtkassen jo med intel og omvendt.. Jeg kan godt køre MAC direkte på min x86 intel PC uden de store problemer. MAC har jo med OSX udviklet til Intel siden OSX kom på banen til at starte med. Lille side bemærkning. Grundet OSX's sikkerheds niveau, så kører FBI agenter faktisk OSX på deres field bærbare =) .. Så ved i det =)
boysen Besvaret January 14, 2006 Rapporter Besvaret January 14, 2006 jeg har haft ibook igennem det sidste års tid... men sluttede af med osx 10.4. Min netbank endte også med at virke.. det var som nævnt en officiel fejl ifbm. en java opdatering... så det var næsten 2 mdr. det ikke virkede....
Guest michaelbo Besvaret January 15, 2006 Rapporter Besvaret January 15, 2006 "Jeg kan godt køre MAC direkte på min x86 intel PC uden de store problemer. " Ja men det er ligesom at bage på en sild hele aftenen og så gå hjem med hendes bror. Det hele skal squ da være Mac.
biz Besvaret January 15, 2006 Rapporter Besvaret January 15, 2006 Hvorfor lige bruge Intel når der nu findes hurtigere og bedre processorer ? ;) :) Min OSX kører i hvertfald som en drøm !
MRoderick Besvaret January 18, 2006 Rapporter Besvaret January 18, 2006 Hmm ... hvor mange programmer kan overhovedet køre på sådan en PC med OSX? Jeg er selv på vej til at skifte ... det vil da være dejligt at kunne tage forskud på glæderne :)
Guest michaelbo Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Endelig Så fik jeg den endelig, Macbook pro, installeret med Boot Camp så mangler jeg bare den stationære så er det definitivt slut med med lorte Pc'ere som main OS. Hilsen til alle mac brugere, jeg er vendt hjem igen.
NGO Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Tja Mac er sku meget pænt. Men hvis man bruger sin PC mere end 2 timer om dagen og til andet end underholdning og lidt pc-bank/billedbehandling kan jeg ikke se nogen vej uden om en PC (de der sidder 8 timer på dating.dk kan nok godt stadig "nøjes" med Mac) http://media.putfile.com/whymacssuck Men Mac hardware med windows oven på, ser ud til at være en reelt mulighed i fremtiden. Så kunne jeg godt hoppe på vognen. Men deres hjemmebryggede, halv propritære, open source ripoff, lort af et OS, nej tak. (Er lidt frustreret efter at ha brugt 2 timer i telefonen på at forsøge at hjælpe en mand med at få hans MAC til at køre windows programmer gennem en citrix klient, bare nogenlunde tilfredsstillende.) Nå men held og lykke med æblekagen. /edit : MAC/Mac stavefejl
Guest Trinity Besvaret April 19, 2006 Rapporter Besvaret April 19, 2006 Meget langt fra enig NGO.... Dog er det vel et religionsspørgsmål når alt kommer til alt.
Guest jxhab Besvaret April 19, 2006 Rapporter Besvaret April 19, 2006 Apple er noget man spiser :-) ..
macman Besvaret April 19, 2006 Rapporter Besvaret April 19, 2006 MAC vs. Mac Just for the record. MAC har noget med netværk at gøre både på PC og Mac og ikke en computer. Mac er en computer. Udover det, så er det jo en fornøjelse at se så mange Mac og OS X entutiaster i dette forum : ) og mht. brugbarheden og mængden af timer dagligt foran en computer - kontra jobopgaver, ja så taler man vel mod bedrevidende når man kun kender til og har siddet ved en PC hele livet. Tro mig, jeg har siddet foran en Mac 8+ timer hver dag i +12 år, så jo den kan godt bruges til andet end at chatte.
Guest jxhab Besvaret April 19, 2006 Rapporter Besvaret April 19, 2006 Just for the record. MAC har noget med netværk at gøre både på PC og Mac og ikke en computer. Mac er en computer. Udover det, så er det jo en fornøjelse at se så mange Mac og OS X entutiaster i dette forum : ) og mht. brugbarheden og mængden af timer dagligt foran en computer - kontra jobopgaver, ja så taler man vel mod bedrevidende når man kun kender til og har siddet ved en PC hele livet. Tro mig, jeg har siddet foran en Mac 8+ timer hver dag i +12 år, så jo den kan godt bruges til andet end at chatte. Ja MAC har noget med netværkskort at gøre (Media Access Control address) ;) .. Jeg kan nu også godt lide Mac, især OSX efter det er kommet over på et operativsystem, som giver mulighed for lidt af hvert, men det er mere den der selvfedhed der hersker som gør jeg ikke kan lade være med at skrive hvad jeg skriver :-) Designmæssigt er Apple jo lysår fremme iforhold til en almindelig PC og det kan nok kun blive bedre efter de er kommet over på Intel platform. Men ja OSX er fedt også set udfra et sikkerhedsmæssigt synspunkt..
Guest Supermule Besvaret April 19, 2006 Rapporter Besvaret April 19, 2006 Der bliver ikke noget mac til mig, når man ikke kan gå ind i en enhver pc butik og købe dele......... Efter min mening overgiver folk sig til mac fordi det er anderledes og ikke fordi det er bedre.... Det er menneskets trang til at være noget de andre ikke er.... Det er også kun fair, men lidt ligesom homoseksuelles trang til at forsøge at overbevise heteroseksuelle om herlighederne ved analt samleje, virker det sammenligneligt med mac-seksuelle der prøver at overbevise os PC-seksuelle om herlighederne ved en Apple....... Aldrig om jeg ville eje en Apple før den havde samme udbredelse som en pc og hardware'n kostede tilsvarende................................................ :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu