Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der ved sådan cirka hvad en arkitekt/tegner skal have for at lave en byggetegning eller hvad de laver deres pris beregning udfra. Hvis der er nogen der kan anbefale en sådan må I gerne høre fra Jer. :th2:

Besvaret
Nogen der ved sådan cirka hvad en arkitekt/tegner skal have for at lave en byggetegning eller hvad de laver deres pris beregning udfra. Hvis der er nogen der kan anbefale en sådan må I gerne høre fra Jer. :th2:
Vi fik lavet i forbindelse med den udbygning vi er igang med. Og der ville de have 12K til at starte med, men kom ned på 8K. Men han havde også et tilsvarende hus han kunne tage skabelon fra tror jeg.
Besvaret
Var det muligt vi kunne komme i kontakt med dem? Der er "bare" en tilbygning vi skal ha og ikke et helt nyt hus
Jeg vil nu ikke ligefrem anbefale dem. Men jeg skal høre om dem vi bygger med kender nogle andre.
Besvaret

Hej Mc.Kinnell, Min søster er arkitekt, og har lavet tilbygninger før. Hvis du sender en oversigt over hvad du skal have lavet. Så vil jeg gerne høre hende om hvad det koster, hvor meget tid hun har? Bare send en Personlig mail

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...