Gio Skrevet January 16, 2006 Rapporter Skrevet January 16, 2006 50 meter fra min lejlighed.... Väpnat rån mot bank i Malmö Av Sydsvenskan.se Senast uppdaterad 16 januari 2006 15:56 Handelsbanken på Amiralsgatan i Malmö rånades vid halv tre-tiden i dag. Polisen jagar nu två personer som försvann från platsen i en vit Toyota. Det var klockan 14.21 som ett överfallslarm kom från det mindre bankkontoret inte långt från Nobeltorget och Folkets hus. Enligt de första uppgifterna ska de två gärningsmännen ha varit beväpnade, men polisen kan inte ge några uppgifter om vilken typ av vapen det ska ha varit. Efter rånet försvann de båda i en vit Toyota. Det är ännu okänt om rånarna kom över några pengar. Polisen har spärrat av området närmast banklokalen och tekniker är på plats för att säkra spår. Ett större uppbåd jagar nu rånarna med hjälp av bland annat en helikopter. Kilde: http://sydsvenskan.se/malmo/article136209.ece
Guest Supermule Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 Gio min ven........ Jeg har jo sagt at du skulle få dig et job istedet for at "låne" penge til huslejen i banken.... PS Den hvide Toyota.... Hvor lejede du den henne????? ;)
Gio Besvaret January 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2006 PS Den hvide Toyota.... Hvor lejede du den henne????? ;)BT Bilsalg...eller... ;)
Guest Supermule Besvaret January 16, 2006 Rapporter Besvaret January 16, 2006 Hahahahaha, så sender du bare hint'et til Polisen om at det var Benjamin Thorsen der gjorde det.... ;)
BS Besvaret January 17, 2006 Rapporter Besvaret January 17, 2006 Det er vist ikke første gang de har prøvet den dernede. Mindes det også skete da jeg boede derovre. Men så sker der ihvertfald noget i ens område. I den lejlighed jeg bor i nu kan jeg huske at på p-pladsen lige ved siden af min egen bil kørte en bil ind som bestemt ikke hørte til der (private pladser) Det var så 2 narkomaner der skulle fixe og sikkert ville køre derfra igen. Og da det var min bil der holdt ved siden af kunne jeg godt regne ud hvordan den kunne komme til at se ud. Så jeg ringede til polisen og inden for 1½min var der 2 patrulje vogne som fik styr på dem.
Gio Besvaret January 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 17, 2006 Det er vist ikke første gang de har prøvet den dernede. Mindes det også skete da jeg boede derovre. Men så sker der ihvertfald noget i ens område. I den lejlighed jeg bor i nu kan jeg huske at på p-pladsen lige ved siden af min egen bil kørte en bil ind som bestemt ikke hørte til der (private pladser) Det var så 2 narkomaner der skulle fixe og sikkert ville køre derfra igen. Og da det var min bil der holdt ved siden af kunne jeg godt regne ud hvordan den kunne komme til at se ud. Så jeg ringede til polisen og inden for 1½min var der 2 patrulje vogne som fik styr på dem.Narkomaner i bil!?...så har jeg også hørt dét med ;) Hvis de lige har pumpet kroppen fuld af heroin, så er der sgu´ ikke nogen af dem der kører foreløbig *g*
BS Besvaret January 17, 2006 Rapporter Besvaret January 17, 2006 Narkomaner i bil!?...så har jeg også hørt dét med ;) Hvis de lige har pumpet kroppen fuld af heroin, så er der sgu´ ikke nogen af dem der kører foreløbig *g* Det var også umiddelbart min tanke. Derfor jeg ikke var så vild med tanken om at de skulle køre derfra. Men jeg kunne se hende på pass sædet sad med nålen i armen og manden der kørte han havde lige skudt et eller andet ud af kanylen ud af vinduet og gjorde klar til at stikke men nåede det ikke inden polisen kom :D
Toft Besvaret January 21, 2006 Rapporter Besvaret January 21, 2006 Så kan de lære det! HAHAHA, FRYD FRYD FRYD! Hold kæft hvor er det bare for STORT det her! :th2: Som Stalin ville have sagt det: "En gang rød, altid rød" http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,765937,00.html ....hehe, FRYD!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu