Jump to content

Billig bredbånd

Recommended Posts

Besvaret

Jeg har givet op! Der er ingen der vil levere bredband til mig - jeg har prøvet hos ca. 6 forskellige udbydere. Så nu har jeg taget den dyre tunge vej og købt nummer hos Telia og derefter få leveret bredband igennem dem. Tyvärr

Besvaret
Jeg har givet op! Der er ingen der vil levere bredband til mig - jeg har prøvet hos ca. 6 forskellige udbydere. Så nu har jeg taget den dyre tunge vej og købt nummer hos Telia og derefter få leveret bredband igennem dem. Tyvärr
Så skete det. Meddel det straks til fondsbørsen: Kundetilgang til Telia! :eek: Mon det er et trendbrott. :rolleyes:
Besvaret

Til Gäst, det med 39 kr. om måneden er kun for lejeboliger under AF (Akademisk Forening) og det er til studerende primärt.

Besvaret

Jeg har Brednbandsbolagets 100 Mb til 185 skr pr måned og bor også i Lund. Bredband2.com er ment til boligforeninger som laver en samlet aftale. Bredband2´s ejer var ham der lavede Bredbandsbolaget men solgte det og nu efter konkurrenceklausulen er ophört har han startet op igen.

Besvaret
Jeg har Brednbandsbolagets 100 Mb til 185 skr pr måned og bor også i Lund. Bredband2.com er ment til boligforeninger som laver en samlet aftale. Bredband2´s ejer var ham der lavede Bredbandsbolaget men solgte det og nu efter konkurrenceklausulen er ophört har han startet op igen.
Jonas Birgersson hedder han og er idag chef for Labs2 Group Går også under navnet Fleece Jonas

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...