Kress & Betina Skrevet January 24, 2006 Rapporter Skrevet January 24, 2006 Så kan det godt være at man skulle overveje at sætte sit ur et par timer før... (Billederne kommer længere nede...)
Kress & Betina Besvaret January 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 24, 2006 Ja det kan jeg sådan set godt forstå at du spøger om. Jeg ved ikke lige hvor den vedhæftede fil blev af. Nå jeg får den lige plottet på senere.
Kress & Betina Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Hmmm det er åbentbart ikke sådan lige til at plotte på alligevel. Det er fordi vi har fået den som mail og vi kan selvfølgelig ikke linke til vores mail. Nå men bedre held næste gang.... Betina
Guest Supermule Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Så ctrl-c du bare og vedhæfter den som txt fil..... ;)
Kress & Betina Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Ja men det er en power piont halløj billederne ligger i, så vi kan ikke hitte ud a det...
Gio Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Ja men det er en power piont halløj billederne ligger i' date=' så vi kan ikke hitte ud a det...[/quote']Så er den sikkert også for stor..powerpoint´en *s* Jeg kan ikke lige huske max-grænsen for vedhæftede filer herinde. Men ellers, så skal du bare bruge "administrér vedhæftede filer" når du opretter dit indlæg (i "avanceret" selvfølgelig), og pege hen til hvor filen ligger lokalt på din pc - og så uploade den dén vej. Der er mere go´ info hér :)
Kress & Betina Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Jeg prøver... Men nej, den skriver bare... "Kommer for sent.pps: Invalid fil type" Kan jeg ikke sende den til en som er skrap nok til at smide den op ??
Gio Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Jeg prøver... Men nej, den skriver bare... "Kommer for sent.pps: Invalid fil type" Kan jeg ikke sende den til en som er skrap nok til at smide den op ??Der står hvilke filtyper der er tilladte lige ovenover knappen du bruger til at vedhæfte med. Og *.pps er ikke blandt dem, desværre. Gyldig fil format: bmp doc gif jpe jpeg jpg mp3 pdf png psd txt zip Hvis du virkelig vil ha´ den op...så kan jeg da host´e den for dig via giovanni.dk. Send den til mig på gio AD ig DOT dk - poster jeg den herinde når jeg har modtaget den.
Kress & Betina Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Så gør jeg sguda bare sådanne her !! Taget billeder a skærmen med kameraet HI HI !!
BS Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Hmm overvejet om du skulle finde et kursus ved navnet PC Kørekort
Guest Supermule Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Der er satme dømt overisning der.....:)
Kress & Betina Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Meget meget morsomt !! Men det er ikke lige til når man bare får den på en mail og vil vise jer hvad det er for noget, men jeg klarede den da !! Og hvis jeg nu ikke havde skrevet hvad for en måde jeg klarede den på, så ville i da tro jeg er pisse skrap ;)
Guest Supermule Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Brizzzzzzzzzzzzzzz'er maaaaaaaan er skarp som en sløvt sleben stanley..........;) Ham snyder man ikke i en brandert!
BS Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Og hvis jeg nu ikke havde skrevet hvad for en måde jeg klarede den på' date=' så ville i da tro jeg er pisse skrap ;)[/quote'] Nej så hvorfor afslører sig selv :D
Gio Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Meget meget morsomt !! Men det er ikke lige til når man bare får den på en mail og vil vise jer hvad det er for noget' date=' men jeg klarede den da !! Og hvis jeg nu ikke havde skrevet hvad for en måde jeg klarede den på, så ville i da tro jeg er pisse skrap ;)[/quote']"Nød skummer fugtig fisk i u-tide"...;) Stort nok at du fandt en løsning. Mulighederne var mange - du valgte den meste besværlige - men kom i mål. *respekt*
BS Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 "Nød skummer fugtig fisk i u-tide"...;) Hvad så. skriver du også festsange...Gio Rimsmed
mrode Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Rusland.. hvis jeg ikke husker helt forkert.
Kress & Betina Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Et sted jeg er glad for jeg ikke bor !! Føj for faen !! Man må da håbe der ikke er nogen som skal bruge de biler lige med det samme !!
mrode Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Noget med en kombination af en storm (der fik vandet til at sprøjte op på vejen) og en helvedes masse kuldegrader der fik vandet til at fryse til is næsten øjeblikkeligt.. Men nej, det må ikke være sjovt at skulle skrabe ruder på de biler :)
Guest Supermule Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Udemærket tyverisikring ellers..... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu