Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Ja men det er en power piont halløj billederne ligger i' date=' så vi kan ikke hitte ud a det...[/quote']Så er den sikkert også for stor..powerpoint´en *s* Jeg kan ikke lige huske max-grænsen for vedhæftede filer herinde. Men ellers, så skal du bare bruge "administrér vedhæftede filer" når du opretter dit indlæg (i "avanceret" selvfølgelig), og pege hen til hvor filen ligger lokalt på din pc - og så uploade den dén vej. Der er mere go´ info hér :)
Besvaret
Jeg prøver... Men nej, den skriver bare... "Kommer for sent.pps: Invalid fil type" Kan jeg ikke sende den til en som er skrap nok til at smide den op ??
Der står hvilke filtyper der er tilladte lige ovenover knappen du bruger til at vedhæfte med. Og *.pps er ikke blandt dem, desværre. Gyldig fil format: bmp doc gif jpe jpeg jpg mp3 pdf png psd txt zip Hvis du virkelig vil ha´ den op...så kan jeg da host´e den for dig via giovanni.dk. Send den til mig på gio AD ig DOT dk - poster jeg den herinde når jeg har modtaget den.
Besvaret

Meget meget morsomt !! Men det er ikke lige til når man bare får den på en mail og vil vise jer hvad det er for noget, men jeg klarede den da !! Og hvis jeg nu ikke havde skrevet hvad for en måde jeg klarede den på, så ville i da tro jeg er pisse skrap ;)

Guest Supermule
Besvaret

Brizzzzzzzzzzzzzzz'er maaaaaaaan er skarp som en sløvt sleben stanley..........;) Ham snyder man ikke i en brandert!

Besvaret
Og hvis jeg nu ikke havde skrevet hvad for en måde jeg klarede den på' date=' så ville i da tro jeg er pisse skrap ;)[/quote'] Nej så hvorfor afslører sig selv :D
Besvaret
Meget meget morsomt !! Men det er ikke lige til når man bare får den på en mail og vil vise jer hvad det er for noget' date=' men jeg klarede den da !! Og hvis jeg nu ikke havde skrevet hvad for en måde jeg klarede den på, så ville i da tro jeg er pisse skrap ;)[/quote']"Nød skummer fugtig fisk i u-tide"...;) Stort nok at du fandt en løsning. Mulighederne var mange - du valgte den meste besværlige - men kom i mål. *respekt*
Besvaret

Noget med en kombination af en storm (der fik vandet til at sprøjte op på vejen) og en helvedes masse kuldegrader der fik vandet til at fryse til is næsten øjeblikkeligt.. Men nej, det må ikke være sjovt at skulle skrabe ruder på de biler :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...