Guest Mogens Skrevet January 28, 2006 Rapporter Skrevet January 28, 2006 Jeg er jo ret ny hér, hvorfor spørgsmålet rettes til de hard core beboere fra DK (for så vidt også andre erfarne), der har levet i Skåne nogle år ;) Når jeg slår en given ferietur sydpå op på min navi's, vælger de, at jeg skal anvende Rødby - Puttgarten overfarten. Imidlertid er der jo en mulighed med Trelleborg - Rostock, men det er måske ikke noget at sejle med? Redigeret:Glem det -> sejltiden :D
Miriam Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Sad ellers lidt og ventede på SM's kommentar :-) Men af den grund tager vi også altid over Putt.
Guest Supermule Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Hvorfor sad du og ventede på min kommentar??? Kan du ikke tænke selv???? Og nej jeg er IKKE i godt humør.....
Miriam Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Hvorfor sad du og ventede på min kommentar??? Kan du ikke tænke selv???? Og nej jeg er IKKE i godt humør..... Rolig nu SM, i er vist lige gode om det.
credde Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Jeg mener også, at Trelleborg - Rostock koster en mindre formue at tage med udover den lange sejltid. Checkede lige hos Scandlines, en returbillet koster 1520 DKK!!!
Guest Mogens Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Jeg mener også, at Trelleborg - Rostock koster en mindre formue at tage med udover den lange sejltid. Checkede lige hos Scandlines, en returbillet koster 1520 DKK!!! Bør jo sammenlignes med alternativ transport - hvis man overhovedet sparer nogle km ved at anvende Trelleborg - Rostock...
credde Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Der er vel omkring 200 km til Rødby - dvs. 400 tur/retur, á 10 km/l á 10 kr. literen = 400 kr + færgebillet til 840 DKK tur/retur (den er da iøvrigt steget en del, kostede sidste år kun 375 DKK pr tur)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu