Walle Skrevet January 28, 2006 Rapporter Skrevet January 28, 2006 Hej Mette Jeg har sendt dig en privat meddelse, hvis du ikke har set det. Håber du ser den snart og skriver til mig. Hilsen Suzanne (Walle)
Mette Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Hej Suzanne. Har lige set den nu. Skriver til dig :-)
Guest jxhab Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 I kunne i det mindste da skrive en kopi af beskederne herude, så vi andre kan følge med :-)
Walle Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Ja det ku´ du tænke dig va´??
Toft Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Hehe Det er da kun to piger der kan kommunikere på den måde der...sådan at man lige bliver nød til at gøre hinanden opmærksom på "you got mail" Det var også længe siden der har været en god tråd, hvor man kunne trække på smilebåndet :lol:
Walle Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Hehe... Man skal jo gører sig bemærked på en eller anden måde ik ??
Guest jxhab Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 hehe helt enig toft. Nå men nu skulle jeg jo ikke skrive OT på jeres tråd, så forsæt i bare.. =)
Walle Besvaret January 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2006 Hmm, Og mænd synes kvinder er nysgerrige ?? Det passer vist ikke helt..
Toft Besvaret February 1, 2006 Rapporter Besvaret February 1, 2006 Hmm' date=' Og mænd synes kvinder er nysgerrige ?? Det passer vist ikke helt..[/quote'] Selvfølgelig passer det at mænd synes kvinder er nysgerrige :) Vi er da også nogle enkelte mænd der er meget nysgerrige.. Især hvis man kan se det sjove i noget der mest af alt minder om "to blondiner kommunikerer" ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu