Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen der har forslag til "langtidsparkering" når man bor i Gamla stadan? Skal ha væk i 2 uger og har regnet på hvad det koster Parkere på gaden: 15kr * 14 (-2 søndage) = 180 SEK - Fordele: "Billigt!" - Ulemper: Ingen tilsyn i 14 dage, udendørs Parkere i lufthavnen: 15 dage = 615 DKK - Fordele: Sikker parkering, indendørs - Ulemper: Dyrt!

Besvaret
Parkere i lufthavnen: 15 dage = 615 DKK - Fordele: Sikker parkering, indendørs - Ulemper: Dyrt!
615,- dkr for at din bil er i sikkerhed imens du er på ferie...synes jeg ikke er dyrt. Det svarer vel ca. til halvdelen af omkostninger til den benzin du ville ha´ brugt hvis den skulle ha´ kørt i de 14 dage. Medmindre du kører i en gammel konserves-æske, that is. Så er det da bare at lade den stå på gaden derhjemme, og stoppe moneter i P-automaten.
Besvaret

Du kan også købe et månedskort til svågertorp og lade den holde der. Min holdte der i 3 uger uden problemer. Dengang kostede en måned 430 SEK. Ligeledes mener jeg at P-pladsen på svågertorp har en udvidet forsikringsordning for de biler de har stående. Samtidigt tror jeg det er væsenligt mere sikkert at have den stående der end på gaden i centrum. Jeg antager prisen i Kastrup er i økonomiparkeringen. Til din orientering er økonomiområderne ikke overdækkede. Det er businessområderne, men de er dobbelt så dyre. I hvert fald når det kommer til dagsparkering.

Besvaret
Nogen der har forslag til "langtidsparkering" når man bor i Gamla stadan? Skal ha væk i 2 uger og har regnet på hvad det koster Parkere på gaden: 15kr * 14 (-2 søndage) = 180 SEK - Fordele: "Billigt!" - Ulemper: Ingen tilsyn i 14 dage, udendørs Parkere i lufthavnen: 15 dage = 615 DKK - Fordele: Sikker parkering, indendørs - Ulemper: Dyrt!
Du skal da være velkommen til at holde den ude ved os. Der er en fælles parkerings plads til vores huse. Så køre vi da forbi den hver dag, og kan lige se til den. Fordel Gratis :-)
Besvaret
Du kan også købe et månedskort til svågertorp og lade den holde der. Min holdte der i 3 uger uden problemer. Dengang kostede en måned 430 SEK. Ligeledes mener jeg at P-pladsen på svågertorp har en udvidet forsikringsordning for de biler de har stående. Samtidigt tror jeg det er væsenligt mere sikkert at have den stående der end på gaden i centrum. Jeg antager prisen i Kastrup er i økonomiparkeringen. Til din orientering er økonomiområderne ikke overdækkede. Det er businessområderne, men de er dobbelt så dyre. I hvert fald når det kommer til dagsparkering.
Og det skal lige tilføjes at selvom der er tv-overvågning på p-pladserne i lufthavnen, forekommer der stadig hærværk, indbrud og tyveri. Har en kollega der fik stjålet sin bil på langtids-parkeringen derude, ovenikøbet på den overdækkede del...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...