Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej visefolk JEg står og skal flytte til sverige her inden længe. Jeg har min opmærksomhed på en dyt men har absolut ingen ide om hvordan den ligger med forsikring osv. Det er desværre en ting jer finder ret vital at vide inden køb, hvilket nok snart skal ske da der er andre interesserede. Har snakket med 2 svenske selvskaber og de kan/vil ikke svarer før jeg har personnummer. Ikke engang et skud kunne jeg få. Er der nogen af jer der kan hjælpe mig der med evt at lave en forspørgsel da i er så heldige at have personnummer derovre?? Jeg har aldrig været nødsaget til at have bil i mit navn før men det skal jeg jo så nu og det kan jo nemt blive svært at `gætte`hva man skal af med. Håber der er nogen der kan hjælpe mig Bilen er en Alfa Romeo 156 2,5 v6 fra ´99 På forhånd tak Simon Irgens

Besvaret
Hej visefolk JEg står og skal flytte til sverige her inden længe. Jeg har min opmærksomhed på en dyt men har absolut ingen ide om hvordan den ligger med forsikring osv. Det er desværre en ting jer finder ret vital at vide inden køb, hvilket nok snart skal ske da der er andre interesserede. Har snakket med 2 svenske selvskaber og de kan/vil ikke svarer før jeg har personnummer. Ikke engang et skud kunne jeg få. Er der nogen af jer der kan hjælpe mig der med evt at lave en forspørgsel da i er så heldige at have personnummer derovre?? Jeg har aldrig været nødsaget til at have bil i mit navn før men det skal jeg jo så nu og det kan jo nemt blive svært at `gætte`hva man skal af med. Håber der er nogen der kan hjælpe mig Bilen er en Alfa Romeo 156 2,5 v6 fra ´99
Det nytter ikke noget at få andre til at teste den via deres cpr-nummer, da de jo sikkert ikke har samme adresse som du kommer til at få ;) Prøv at tage fat i Insplanet.se og snak med dem. De burde, om nogen, kunne bringe dig videre. Også uden cpr-nummer...indtil videre. Men du skal bestemt kunne oplyse din (kommende) adresse i Sverige. Ellers kan du glemme alt om det 110%. Hvis du endelig ville få nogle priser, så ville du ikke kunne bruge disse til andet end krydderi i vindfrikadeller.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...