Nif Skrevet January 30, 2006 Rapporter Skrevet January 30, 2006 Jeg søger lidt hjælp. Er der nogen som har en printer og kan åbne en fil fra Autodesk Architectur. Jeg har ikke så meget forstand på programmet, men har lige tegnet noget af et hus men har ikke mulighed for at trykke på print og se om det ser helt ud af H....T... og jeg skal stoppe med at bruge programmet, eller om det ser bare lidt ok ud.
Gio Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Jeg søger lidt hjælp. Er der nogen som har en printer og kan åbne en fil fra Autodesk Architectur. Jeg har ikke så meget forstand på programmet' date=' men har lige tegnet noget af et hus men har ikke mulighed for at trykke på print og se om det ser helt ud af H....T... og jeg skal stoppe med at bruge programmet, eller om det ser bare lidt ok ud.[/quote']Hvad er extension´en på sådan en børge? (*.xxx)
Nif Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Hvad er extension´en på sådan en børge? (*.xxx) Der står *.dwg kan sende den til din mail. Så kan du jo bare trykke på åben
Gio Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Der står *.dwg kan sende den til din mail. Så kan du jo bare trykke på åbenSmid den gerne...kan da gi´ den et forsøg :)
Nif Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Super duper. (håber jeg da) den er skudt afsted
Gio Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 Super duper. (håber jeg da) den er skudt afstedI´m on it...gi´ mig fem - så burde jeg ha´ en dom.
Nif Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Jamen det lyder da super sejt. Kan jeg så også lokke dig til at tage en linial eller lign og se om den er målfast. Skulle gerne være 26,8m x 9,8m Og i skillevæg som går hvor huset et bredt: 9m Så skal jeg nok lade være at forstyrre dig mere ;o) PS.. Skale 1:100
Gio Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 27,3x10 skillevæg 9,2 Men det kan lige så godt være min printer der skalerer en smule, selvom jeg har bedt den om ikke at gøre det. Den er ikke just professionel *g*
Nif Besvaret January 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2006 Nu er det jo hellere ikke en kirke eller museum jeg skal bygge. Så det er vel til at leve med :-D Jeg takker endnu engang for din hjælp. Hav en god dag..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu