Lynge Skrevet January 31, 2006 Rapporter Skrevet January 31, 2006 Jeg ved ikke rigtig om der er så meget at være stolt over han er sku ikke rask. http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332871
skallstorp Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Jeg tror faktisk heller ikke at der er mange der er stolte iforvejen af ham. Da han fik sin første løn som fodboldspiller købte han en smart bil som han stolt viste frem hjemme i Rosengården, derefter brugte han resten af aftenen til at stoppe folk som han mente kørte for stærkt eller lavede andre trafikale brølere, snak lige om storheds vanvid.
Lynge Besvaret January 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2006 Jeg har faktisk set at man kan købe sådan nogle små Zlatan figure i fuld MFF dress og set en dame i fjerneren engang tale om Malmø´s stolthed Zlatan, så jo jeg tror faktisk der er en del der ser sådan på ham, eller måske er det ved at være så????
Gio Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Jeg ville ikke kunne genkende ham på gaden, hvis jeg så ham. Er jeg så ikke ordentligt integreret endnu? ;)
Lynge Besvaret January 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2006 Niks du er en typisk Dansk snulter
Guest jxhab Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Jeg ved ikke rigtig om der er så meget at være stolt over han er sku ikke rask. http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=332871 Uhh jeg har aldrig kunne fordrage ham. Men han passer godt ind i Italiensk fodbold. Det er altid en fornøjelse af se når Thomas Gravesen får ham lagt ned når Danmark spiller mod Sverige ;)
Gio Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Niks du er en typisk Dansk snulter Ja...sådan må det jo være...hvad det så end betyder ;)
Guest Metz Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Jeg tror faktisk heller ikke at der er mange der er stolte iforvejen af ham.Där tar du faktiskt riktigt fel. Visst har Zlatan gjort en hel del "ballade" i sitt liv och han är säkerligen inte världens mest begåvade, men är det någon som nästan hela Malmös befolkning kan samlas kring så är det fanimig han. Ett videotips: Blådårar 2, en mycket underhållande dokumentär från år 2000 om Malmö FF:s väg tillbaka till allsvenskan och om Zlatans genombrott .
Guest michaelbo Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Där tar du faktiskt riktigt fel. Visst har Zlatan gjort en hel del "ballade" i sitt liv och han är säkerligen inte världens mest begåvade' date=' men är det någon som nästan hela Malmös befolkning kan samlas kring så är det fanimig han. Ett videotips: Blådårar 2, en mycket underhållande dokumentär från år 2000 om Malmö FF:s väg tillbaka till allsvenskan och om Zlatans genombrott .[/quote'] Jamen så held og lykke med fylkningen , jeg er ikke helt integreret endnu så jeg blir' hjemme. Hjerne døde prof fo'bål' spillere har set nok af i DK
Guest Metz Besvaret February 1, 2006 Rapporter Besvaret February 1, 2006 Jamen så held og lykke med fylkningen , jeg er ikke helt integreret endnu så jeg blir' hjemme. Hjerne døde prof fo'bål' spillere har set nok af i DKObegåvade fotbollspelare finns det nog en del av, men å andra sidan, varför ska "teoretisk" intelligens värderas högre än annan sorts intelligens? Det är uppenbart att Zlatan har en enorm fotbollstalang, en talang som man inte tränar sig till men som finns medfödd. Uppenbarligen finns det delar av hans hjärna som fungerar mångdubbelt bättre än både din och min ;).
Lynge Besvaret February 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2006 Ja det er rigtig også er det nogle dele af hans hjerne der slet ikke fungere Just kiddinng
Jønsson Besvaret February 1, 2006 Rapporter Besvaret February 1, 2006 Man kan da ikke undgå at blive en smule "Zlatanist", når man ser hans bedrifter på banen... Så fuck om han er en idiot udenfor, det er der sgu så mange der er!
Lynge Besvaret February 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2006 hmm han er jo ikke ligefrem den bedste forbilled for unge, og det kan vi jo ligeså godt acceptere at det er sports stjerner!!!!
Guest michaelbo Besvaret February 1, 2006 Rapporter Besvaret February 1, 2006 Obegåvade fotbollspelare finns det nog en del av' date=' men å andra sidan, varför ska "teoretisk" intelligens värderas högre än annan sorts intelligens? Det är uppenbart att Zlatan har en enorm fotbollstalang, en talang som man inte tränar sig till men som finns medfödd. Uppenbarligen finns det delar av hans hjärna som fungerar mångdubbelt bättre än både din och min ;).[/quote'] Det må være nano dele
Toft Besvaret February 1, 2006 Rapporter Besvaret February 1, 2006 Zlatan Idiotovic igen til aften: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,772142,00.html
Lynge Besvaret February 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2006 Hold da kæft den snorre ikke hele vejen rundt
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu