Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Jeg tror faktisk heller ikke at der er mange der er stolte iforvejen af ham. Da han fik sin første løn som fodboldspiller købte han en smart bil som han stolt viste frem hjemme i Rosengården, derefter brugte han resten af aftenen til at stoppe folk som han mente kørte for stærkt eller lavede andre trafikale brølere, snak lige om storheds vanvid.

Besvaret

Jeg har faktisk set at man kan købe sådan nogle små Zlatan figure i fuld MFF dress og set en dame i fjerneren engang tale om Malmø´s stolthed Zlatan, så jo jeg tror faktisk der er en del der ser sådan på ham, eller måske er det ved at være så????

Besvaret
Jeg tror faktisk heller ikke at der er mange der er stolte iforvejen af ham.
Där tar du faktiskt riktigt fel. Visst har Zlatan gjort en hel del "ballade" i sitt liv och han är säkerligen inte världens mest begåvade, men är det någon som nästan hela Malmös befolkning kan samlas kring så är det fanimig han. Ett videotips: Blådårar 2, en mycket underhållande dokumentär från år 2000 om Malmö FF:s väg tillbaka till allsvenskan och om Zlatans genombrott :thumbup:.
Guest michaelbo
Besvaret
Där tar du faktiskt riktigt fel. Visst har Zlatan gjort en hel del "ballade" i sitt liv och han är säkerligen inte världens mest begåvade' date=' men är det någon som nästan hela Malmös befolkning kan samlas kring så är det fanimig han. Ett videotips: Blådårar 2, en mycket underhållande dokumentär från år 2000 om Malmö FF:s väg tillbaka till allsvenskan och om Zlatans genombrott :thumbup:.[/quote'] Jamen så held og lykke med fylkningen , jeg er ikke helt integreret endnu så jeg blir' hjemme. Hjerne døde prof fo'bål' spillere har set nok af i DK
Besvaret
Jamen så held og lykke med fylkningen , jeg er ikke helt integreret endnu så jeg blir' hjemme. Hjerne døde prof fo'bål' spillere har set nok af i DK
Obegåvade fotbollspelare finns det nog en del av, men å andra sidan, varför ska "teoretisk" intelligens värderas högre än annan sorts intelligens? Det är uppenbart att Zlatan har en enorm fotbollstalang, en talang som man inte tränar sig till men som finns medfödd. Uppenbarligen finns det delar av hans hjärna som fungerar mångdubbelt bättre än både din och min ;).
Guest michaelbo
Besvaret
Obegåvade fotbollspelare finns det nog en del av' date=' men å andra sidan, varför ska "teoretisk" intelligens värderas högre än annan sorts intelligens? Det är uppenbart att Zlatan har en enorm fotbollstalang, en talang som man inte tränar sig till men som finns medfödd. Uppenbarligen finns det delar av hans hjärna som fungerar mångdubbelt bättre än både din och min ;).[/quote'] Det må være nano dele

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...